Prometalo koje koristi baterije za pohrambu električne energije, koju koristi za svoje kretanje, ne zagađuje svoje mjesto kretanja, Zato je višestruko zagađena okolina u mjestu gdje se nalazi tvornica baterija.
Forrest Gump
03.2.2023.
Odustani
nisi u pravu... pratiš tipičnu agendu ugroženih naftaša... nasjeo si momak... ta baterija se ne mijenja svaki dan nego je proizvedeš jednom, u jednom danu i zat
im traje godinama... ajmo reć da je proizvodnja i proizvela neko zagađenje, al to se dogodilo samo taj jedan dan, na sat dva, koliko je trajao proces proizvodnje... a takav brod zatim zahvaljujući toj bateriji ostalih 365 dana NE zagađuje okolinu... takva baterija kapacitetno izdrži barem 5-6 godina... dakle imamo 2000 dana vožnje bez zagađenja naspram 1 dan zagađenja zbog proizvodnje... razumiješ li sad omjere???
Prikaži još ↓
bo
bobo112233
03.2.2023.
Odustani
to su ti pametnjakovici koji su to negdje čuli i sada to ponavljaju kao papige a pojma nemaju o temi. a koriste komp ili mobitel da komentar napišu koji isto za
gađuje prilikom proizvodnje. između ostalog sve što koristiš je proizvedeno u nekoj tvornici koja zagađuje od odjeće, obuce, drek papira ma sve što koristimo prilikom proizvodnje normalno je da će tvornica zagaditit planet
Prikaži još ↓
bo
bobo112233
03.2.2023.
Odustani
i forrest gump slažem se sa tvojim komentarom ali proizvodnja solarnog panela zahtjeva toliko energije i nenormalno zagadi okoliš . ali opet kada kada vozi ne z
agađuje trenutnu lokaciju i zrak je čist kao more
Prikaži još ↓
Mr
MrDeny
04.2.2023.
Odustani
@Forrest Gump jednu stvar nisi napomenuo. Na kraju krajeva te iste baterije se mogu koristiti u kućama za skladištenje energije od
solarnih ploča. Kućama ne treba tolika energija kao električnim vozilima. Tako da vijek samih baterija se produžuje na puno više godina...
Prikaži još ↓
do
dombi
04.2.2023.
Odustani
Evo sve doktori! Pitanje zasto se ne krene u opcenitu proizvodnju vozila na baterije??? Pohrans baterija kada im prodje vjek trajanja? Punione? Vrijeme punjennj
a??? Dali ste svijesni da se za sada u svijetu radi na velokom broju projekata u vezi smanjenja emisije stetnih plinova u svim industrijama, a jedna od velikih je viznja na amoniju! Shvatiti Baterije nikada nece zamjeniti gorivo jer su neisplatljive, skupa proizvodnja, skupo recikliranje itd.. prvo prouciti materiju pa onda pljuvsti po naftasima
Prikaži još ↓
do
dombi
04.2.2023.
Odustani
Solarni panel, vijek trajanja, koliko svakidnevnog odrzavanja itd zasto malo o tome neorucamo… nemojmo samo o nrkim
Prednistima recimo i mane istih, cijena npr.
.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
04.2.2023.
Odustani
ae dombi nima pametnjakovića foresta i bobo 112233 sa kontra odgovorom biće guglali kolko se zagađuje priroda u proizvodnji baterija i solara...biće su oni ti k
oji su nasjeli na agendu zelenih...
Prikaži još ↓
Hu
Heroj ulice.
04.2.2023.
Odustani
Baterije imaju vijek trajanja. Točnije, određeni broj ciklusa punjenja. Nakon toga su neupotrebljive jer im padne kapacitet i ne možeš ih napunuti. Iako je isti
na da to traje godinama, ostaje činjenica da broj takvih baterija u svijetu rapidno raste, shodno tome rapidno raste i broj dotrajalih baterija koje se treba negdje nekako zbrinuti. Osim toga, vozila i plovila, za razliku od mobitela, koriste veliki broj vrlo velikih baterija. I kako se bude vremenom sve više prelazilo na ovu vrstu energije, tako će broj baterija za zbrinjavanje biti iz godine u godinu sve veći. I doći ćemo do točke gdje će stanje s dotrajalim baterijama biti kao danas sa plastikom - pretrpana planeta.
Prikaži još ↓
Forrest Gump
05.2.2023.
Odustani
pa nemam šta guglat, ja sam potpuno svjestan koliko što košta koliko što proizvodi CO2... dakle za proizvodnju i solarnih ploča i baterija, još uvijek se troše
resursi fosilnih goriva... ali zanemarivi su u odnosu na benefit dugotrajne iskoristivosti istih u uštedi proizvodnje CO2... mislim da nitko od vas nema pojma o matematici i postocima, kad mi tvrdi ovakve negativne nebuloze na uštrb solarne energije... druga stvar da li znate da mehanizmi koji koriste električnu energiju imaju 30-40% manje mehaničkih dijelova od onih koji rade na fosilna goriva... pa već time je CO2 za proizvodnu baterije i solara višestruko ušteđen...
Prikaži još ↓
Forrest Gump
05.2.2023.
Odustani
osim toga zeleni izvori energije nisu samo solari, već i vjetroelektrane, dizalice toplina, hidroelektrane, elektrane na plimu i oseku i sl... također tehnologi
ja se izuzetno brzo mijenja, baterije već danas imaju razvijene idejne tehnološke novitete koji totalno zamjenjuju današnju iskoristivost i kemijski sastav... dakle baterije će defonitivno u sljedećem desetljeću biti stostruko učinkovitije i kapacitetom i proizvodnim ciklusom... što se tiče zbrinjavanja starih članaka baterija, pa one su potpuno reciklirajuće, ne vidim uopće zašto to ističete? mi uopće u svijetu nemamo problem sa smećem, već sa odgovornošću pojedinaca i nereguliranim zakonima... pa tako puno veći problem od fosilnih goriva je zagađenost plastikom... al problem zagađenja plastikom osim radi hiperproduktivnosti je nastao prvenstveno lošim gospodarenjem i lošim zakonima recikliranja... međutim izvorište najvećeg problema današnjice nisu ni fosilna goriva, ni plastika, ni neodgovornost pojedinaca, nego sirovi KAPITALIZAM... ukroti kapitalizam, učini ga društveno odgovornijim i rješio si sve probleme svijeta... od klimatskih, humanih, zdravstvenih, do ekonomskih...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .