ahaahhahahah fakat dobre viceve pricas... hahhahhahahha
ka
kaius
14.6.2018.
Odustani
""Jedna od tajni sjajnog dojma iz vožnje je i to što Alfin Q4 integralni pogon u osnovi pokreće samo stražnje kotače. Tek kada je potrebno, pridružuju se prednj
i uzimajući do 50 posto okretnog momenta. Druga velika stvar je podešavanje mjenjača. Naime, i ovdje je upotrijebljen ZF automatik s osam stupnjeva koji u ovom ili onom obliku poznajemo i iz modela Jeepa, BMW-a, Jaguara i drugih premium marki. Samo je programiran malo drukčije. Kad od tri režima rada automobila odaberete Dinamic i krenete ručno mijenjati brzine, on će stvarno slušati vaše komande. Možete dotjerati kazaljku okretomjera skroz do crvenog polja, ali se stupanj prijenosa neće promijeniti dok vi to ne kažete. Tako je i u suprotnom smjeru, prebacujete u niže stupnjeve trebate kočiti motorom, a ne, kao kod drugih, tek kada su se okretaji primirili.""
jedan dio,...
Prikaži još ↓
ka
kaius
14.6.2018.
Odustani
""nakon 300 km planinskih cesta i stotina serpentina možemo tvrditi kako je Stelvio najzabavniji SUV koji smo ikad vozili. U tome mu nema ravnog. S upravljačem
kome s kraja na kraj treba tek dva okreta, on je najprecizniji automobil izvan kategorije supersportaša. Još kad shvatite kako ima veliki dio karoserije od aluminija, kako je pogonska osovina od karbona odnosno kompozitnih materijala, kako je čitav automobil težak tek 1600 kg, jasno je kako to na cesti izgleda.""
motor izgrađen u ferariju.
Prikaži još ↓
ka
kaius
14.6.2018.
Odustani
tko gleda vožnju a tko šminku za grad. a za izgled je pravi brutalni suv.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .