Vlakovi kasne 200-300 minuta!Bravo za naš HŽ! Bitno da su najavili poskupljenje karata! Na šalterima bahati i bezobrazni kad ih se pita kad će krenut prvi vlak,kondukteri još gori! SRAM VAS MOŽE BITI!!!!
Dk
Deaktivirani korisnik
08.12.2012.
Odustani
Meni se jednom prilikom dogodilo da sam u zadnji tren ušao u vlak koji mi je trebao, ali problem je bio da nisam bio siguran da sam u pravom vlaku budući da ne
putujem vlakom inače. Pitao sam konduktera za smjer koliko ljubazno sam mogao, ali mi je on odbio odgovoriti dok mi nije došao pogledati kartu na 3. stanici od Glavnog kolodvora.
Prikaži još ↓
Prada1911
08.12.2012.
Odustani
Truth, truth...
hd
hd0706
08.12.2012.
Odustani
Kreni pješice, zdravije ti je
bb
bbbdado
08.12.2012.
Odustani
E, da kasne 200 - 300 minuta još kako tako, ali oni kasne godinama hehe
DO
DOWNSIDEUP_
08.12.2012.
Odustani
"Vlak kasni? AHA! Znam! Odo vrištat na konduktere i blagajnike! ONI su za SVE krivi! HA! Ona ću se kasnije žalit kako me isti taj kondukter ne poštuje!" Baš ste
mi pametni! Redovno se vozim i najveće neugodnosti koje sam doživio su kašnjenja! U zadnja tri mjeseca, svaki vikend putujem dva puta i ne znam da mi i jednom kondukter nije lijepo molio da mu polažem kartu, zaželio ugodno putovanje ili rekao hvala ili doviđenja! Jednom su me zatekle zatvorene blagajne, pa sam se 100 kilometara prevezao besplatno jer nisam imao gotovine. Kakvi ste prema drugima, takvi će drugi biti i prema vama.
Prikaži još ↓
DO
DOWNSIDEUP_
08.12.2012.
Odustani
Uz to... Na šta voze vlakovi? Na vražiji zrak? Ili možda na struju koja je blesavo poskupila u zadnje vrijeme? Vlakovi kasne zbog dotrajaljh pruga, a ne zato št
o ih voze strojovođe koji samo gledaju kako napamostitljudima. I još jedna zanimljivost: remont pruge također nije besplatan! Ovo je stvarno pametan narod, skidam kapu! Ili se ne žalite već ispijate kavice jer vas bole đon i uvo, ili se žalite na krivoj adresi. Vidim da je danas baš "in" kenjat gluposti o HŽ-u! Stvarno ste jadni.
Prikaži još ↓
rescueST
08.12.2012.
Odustani
DOWNSIDEUP; poskupilo je i gorivo, poskupila je i cestarina na autoputu, pa autobusi u međugradskom prometu stižu u 99% slučajeva na vrime, a kad kasne, tad se
vozači za to kašnjenje i ispričaju...
Prikaži još ↓
ma
mare0903
08.12.2012.
Odustani
kakva upucenost,pa ti o hž-u znas bolje od njih samih...na sta voze vlakovi? Na vrazji zrak!!! Haha,biseru ! Sve se meni cini da tebi netko u blizoj familiji sj
edi u nekoj koznoj foteljcini u tom istom Hž-u ,pa si se toliko pobunio,jer rijetki su takvi kao ti sto nase hž-ovce dizu u nebesa! Vis kao su fini prema tebi ni karte nemas a oni ti kapu skidaju,vozis se besplatno 100 kilometara, a nitko te ne izbaci iz vlaka!! I mi jadni,o jadnice,jadniji od tebe nismo garant!
Prikaži još ↓
DO
DOWNSIDEUP_
09.12.2012.
Odustani
Da, ali autobusi voze (donekle) novim (obnovljenim) HR magistralnim cestama / autoputima, dok su pruge zastarjele, a obnova je, znaš, skupa! U IC vlakovima se n
a razglasu također ispričaju, ali sumnjam da to itko čuje ili sluša. Šta očekuješ? Da kondukter ide od kupea do kupea i da se ponaosob ispričava? Vjerojatno bi se onda žalili kako je uza sve još i dosadan. (Ne ispričava se dok kupi karte, jer se ispriča na razglasu.) Kako bi ti bilo da te Microsoft zove svake tri minute zbog tehničkih poteškoća na računalu? Tko će se toliko ispričavat? XD Kad se već spominju autobusi, bilo bi dobro da spomenem zgdodu kad me vozač probudio u sred puta i zamolio da napustim vozilo zbog navodno neodgovarajuće (skupo plaćene) karte. To što smo trebali prevalit toliki put da bi njemu došlo iz dupeta u glavu... Kad je kondukter ikoga istjerao iz vlaka, a da nije radio gluposti? Tako šta nikada nisam doživio, a nema tog broja koliko sam se puta vlakom vozio do sada. @mare0903 Da, blizak član moje rodbine radi u HŽ-u. Crnči danonoćno na terenu i za mizernu plaću popravlja kvarove kako bi se vaše nezahvalne stražnjice nesmetano vozile. Tako da nisam pristran HŽ-u što se toga tiče.
Prikaži još ↓
rescueST
09.12.2012.
Odustani
DOWNSIDEUP; a ko je hž-u kriv što ne ulaže u infrastrukturu već zapošljava raznorazne menađere, pa imaju menađere za vagone 1., vagone 2. razreda, za parne i ne
parne brojeve sjedala, menađere spavaćih kola, pa za vagon restorane, pa onda svaka boja vagona ima svog menađera...pa za dizel-električne, električne i motorne lokomotive...a svakome menađeru tribaju uzet novo vozilo i službenog vozača, službeni mobitel i poslovnu karticu s kojom sad ide u blagdansku kupovinu, a za svaki slučaj će im i isplatit godišnje premije za redovito peglanje kartica...U nagibnom sam se vozija jednom i nikad više, tamo negdi 2005g., čini mi se. Udobniji je gradski autobus već nagibni vlak...sjedala katastrofa, malo mista za noge, naslon ne možeš podesit...a o poslovnoj politici da ne govorimo. Kupiš kartu za brzi vlak, ali trebaš doplatu ako očeš preć u nagibni (jer kao nisu isti rang), ali kad pošalju umjesto nagibnog običnu kompoziciju ne vračaju novce jer to nema veze što nisu isti rang. Iako, meni je puno bolji obični vagon već ovi nagibni. Microsoft kad imam problema s njihovim programom pošalje poruku isprike. I u putničkim vagonima postoji razglas iz kojeg 90% trajanja puta slušamo krčenje i šumove, a povremeno kažu na koju stanicu ulazimo (i to kad već vidiš natpis na kolodvorskoj zgradi). Tebe je vozač izbacija iz busa unatoč (skupo plačenoj-a opet povoljnije već vlakom) karti jer si vjerovatno ušao u pogrešan bus, drugi prijevoznik ili isti prijevoznik ali druga linija, jer je neko kupija kartu za to sjedalo za tog prijevoznika i tu liniju, i šta bi on mora stajat zato što ti ne znaš razlikovat Promet Makarska od Samoborčeka, Croatia busa, APP-a Varaždin, Rijeka ili Požega?
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .