Srića moja da sam završija OŠ u socijalizmu. Tamo su se takve stvari u hipu rješavale. Razrednik bi šibom poduzeo prve mjere. Ako to nije pomogle, a uglanom je, nasilnik bi išao na obradu kod direktora škole, a potom i kod oca.. E u gotovo 100 posto slučajeva više nije bilo problema. Zbog onih najtvrdokornijih nasilnika direktor škole je obavijestio miliciju. Milicioneri bi, onako, malo "porazgovarali" s ocem, ali na samo u stanici. Više od jednog "razgovora" nije bilo potrebno. Čitava ova opisana procedura niti kod najtvrdokornijih nasilnika nije trajala dulje od 30-ak dana, ako i toliko. I do kraja školovanja nasilnik je bija miran. A vele da je socijalizam bija loš.
sl
slavko11
10.9.2019.
Odustani
Tako ti je i sada u Sjevernoj Koreji!
Dk
Deaktivirani korisnik
10.9.2019.
Odustani
Ja sam osnovnu i dio srednje završila u starom sistemu i iskreno se ne sjećam bilo kakvog vršnjačkog nasilja. Bilo je zafrkancije, malo odgurivanja, al ništa št
a se dječjom igrom ne bi moglo opravdat. Danas imamo milijun naziva za devijantno ponašanje, a 50% se tog ponašanja moglo spriječiti da se nije bježalo od činjenice da je "batina iz raja izašla". Nisam za zlostavljanje djece, al red se mora znat.
Prikaži još ↓
sa
salter
10.9.2019.
Odustani
zna se šta je red, a šta nije. Prije je bilo bolje jer su ljudi bili normalniji. Druga stvar jer se međuostalim gurala srpska politika. da nije bilo četnika bil
o bi sve ok
Prikaži još ↓
pr
prokurator
11.9.2019.
Odustani
ljudi nemojte tako pričat o jugi, ustašijaneri će lupat glavom u zid od muke!
Kl
Klips
11.9.2019.
Odustani
prokurator neke stvari su bile bolje neke lošije. Veličati ijedan sustav pod kojim su ubijene tisuće ljudi zbog političkog razmišljanja je glupost. Treba uzeti
samo dobre stvari iz starih sustava i napraviti novi bolji i moderniji koji neće nikoga proganjati i brojiti mu zrnca?
Prikaži još ↓
tu
tuliluli
11.9.2019.
Odustani
Klips: Pa sada i pričamo o dobrim stvarima iz Juge, pričamo o tome kako su se u školi poštivala pravila normalnog ponašanja učenika prema drugim učenicima. Pa z
ar nije bilo lijepo onda kada su učenici poštivali profesore, kada se nisu nasilnički ponašali? Nitko time ne veliča Jugu kao državu nego govorimo o ponašanju učenika i profesora. Moram reči da je u ta vremena bilo i nastavnika u OŠ koji su si uzimali previše slobode u "odgoju" pa bi znali prekomjerno kažnjavati pa čak u mnogo slučajeva i iživljavati se nad učenicima . No takvi bi od učenika dobili primjeren "poklon" kada bi ovi završili OŠ. No to su ipak bili izuzeci kao i nasilničko ponašanje učenika. To je bila ružna strana Juge, ali bila je. Ipak danas učenici imaju prevelika prava koja im po društvenom sttusu ne odgovaraju. Što jest, jest.
Prikaži još ↓
nn
nnjmkd
11.9.2019.
Odustani
Bravo za komentar!!!+++++++
Kl
Klips
11.9.2019.
Odustani
tuliluli slažem se sa tobom! Samo sam htio dati do znanja klincima koji danas razmišljaju na način: ili ovo ili ono, crno ili bijelo i nema trećeg. Stvari u živ
otu nisu nikad tako jednostavne i da zapravo iz prošlosti treba ponavljati dobre stvari i pamtiti loše da se ne bi ponovile. I to je to ;)
Prikaži još ↓
pr
prokurator
11.9.2019.
Odustani
mnogi ljudi ne razmišljaju o jugi crno-bijelo, jer su u njoj živjeli, uključujući mene. pa se možemo sjetiti itekako loših strana juge, ali istovremeno to sve s
taviti na vagu sa današnjim vremenom, i izvući zaključke. slažem se sa ostalima, da je ovo iz članka u jugi bilo nezamislivo. prije 16-17 godina sam kratko radio u jednom popravnom domu, i stariji zaposlenici su govorili: nije u jugi bilo ovako kao danas, djeca su znala otić u dom za manje piz*darije, i bilo je reda...
Prikaži još ↓
pr
prokurator
11.9.2019.
Odustani
a inače, rečenice poput "sustav pod kojim su ubijene tisuće ljudi zbog političkog razmišljanja" su primjer čistog crno-bijelog razmišljanja, i nepoznavanja povi
jesti. jer u istočnoj europi ljudi nisu baš "ubijani" zbog mišljenja (u rijetkim slučajevima da), osim pod staljinom, koji je priča za sebe. zatvarani jesu, ali zatvor i smrt nije isto. broj ljudi koji je smrtno stradao zbog politike u istočnoeuropskim režimima se kretao oko dvoznamenkastog tokom 4 desetljeća komunizma, do eventualno troznamenkastog. i ne miješati to sa zbivanjima iz ww2.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .