Svakih 200km stani pet sati ili napuni pola pa vozi 100km? Koliki moras biti dibidus da ovakvo nesto kupis?
bosanac 22
11.9.2020.
Odustani
Je upravu si
Dk
Deaktivirani korisnik
11.9.2020.
Odustani
To je za grad i realno je dovoljno. Obitelj obično ima 2, 3 vozila. Znači drugi nekakav dizel koji onda koristiš za dulje relacije. I sve skupa jeftinije od nek
og el audija sa kojim se svejedno nećeš usuditi na dulje relacije. Jedino el vozilo koje se trenutno stvarno koristi na relacijama je Tesla.
Prikaži još ↓
Disko rokeri
11.9.2020.
Odustani
za grad je praktično. no, pogledajte zagrebački promet. prije dva tjedna su se gužve intenzivirale strašno. stojite na mjestu po pet minuta. to isto troši struj
u. sad, sjedite u autu, svira radio, radi ventilacija skupa s klimom itd. to sve troši bateriju. ja bar znam da moj stari benzinac troši malo. troši, ali znam da ću nakon 35 min. čekanja doći na odredište
Prikaži još ↓
Ro
Roger123
11.9.2020.
Odustani
@Disko rokeri - to ne funkcionira tako kako ti i ostali mislite. Upravo prava prednost hibrida i električnih vozila je u gradu i u gužvama. Auto kada stoji troš
i skoro pa 0, tj. troši da održava displej i te gluposti aktivne, no to je isto kada ti u leru stojiš i piše ti npr. 0.5L po h da je potrošnja... Ono što ubija klasične aute je vožnja kreni stani, dok to ovdje nije faktor. Ovaj auto možda ima mali domet, no nije ovo jedini el. auto na tržištu. Pa imaš Hyundai Konu, Novi Peugeot 2008E, nova Škoda Enyaq, VW ID3 ... svi oni mogu preko 400 km napraviti na jednom punjenju, u idealnim uvjetima ide i preko 500 km. Odite na youtube upišite "Bjørn Nyland" - čovjek Vam radi testove el. automobila i njihovog dometa. Plus zaboravljate da tu ulogu u dometu ima i regenerativno kočenje koje puni bateriju. S ovakvim autima se ne vozi kako se inače vozi po našim cestama - a to je zaletavanje od semafora s naglim kočenjima i naglim ubrzanjima. Kada se digne noga s gasa, auto sam usporava (ovisno koliko ste postavili regeneraciju) i pri tome ne koči s diskovima/ pločicama(štedite kočnice) već motorom i sve vraća u bateriju. Nema zamjene ulja, nema večin servisnih zahvata... Već svi daju barem 7 godina jamstva na baterije... Ja znam da sa 400km dometa mogu se vozit na posao 2 tjedna bez problema - i da, ako vam je problem po noći ukopčat auto u utičnicu (a spavate, ništa ne radite s njim), sutra opet imate skoro puni auto...
Prikaži još ↓
el
elvira1
11.9.2020.
Odustani
Sa svim navedenim se slažem i to itekako ima svoje prednosti.
Međutim, ova Mazda je u svemu tome promašaj svejedno jer je bespotrebno povecala vanjske gabarite
auta.
Električni automobili su u današnjem vremenu i mogućnostima baterija isključivo gradski automobili i kao takvi se trebaju praviti. Tj. Sto manji to bolje jer cilj je u pravilu jedna do dvije osobe da se prevoze na posao. Primjer BMW i3 i sl. Te je bitno ove automobile nastojati proizvesti od sto laksih legura kao sto je slucaj s navedenim i3.
Prikaži još ↓
Ro
Roger123
11.9.2020.
Odustani
Moram nadodati samo da i3 ima 120Ah verziju koja ima domet do 360km, što je ok ako se hoće npr zaletit do mora na brzinu ili malo izlet u zagorje itd... Inače,
postojala je prije ona range extender verzija gdje se točil i benzin u njega.
Prikaži još ↓
ITALO DISCO_961
11.9.2020.
Odustani
ali cudno pa je i3 ispao promasaj, zasto ? a ta range extender verzija je bas prava.. svida mi se i nova rav4 plugin sa 300 ks.. bilo bi odlicno da taj pogon
dobiju i velike uspjesne limuzine, toyota camry i lexus es.
Prikaži još ↓
Disko rokeri
11.9.2020.
Odustani
prije su ljudi se žalili kako im je vozilo sporo i maleno. sad se žale da im je brzo i veliko. da me nužda potjera električni auto kupiti (mada ih mrzim. hibrid
i su još ok), radije bih vozila električnog jugića ili peglicu. ne treba mi ništa skupo, ni predimenzionirano ili s tisuću ekrana. .
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .