A da su lijepo priznali da je ta "kupovina" nagibnih vlakova 2001.g. ustvari "micanje" smeća od proizvođača za ne baš jeftine novce. Mora da su zato "nagrade" - provizije bilo povelike. A riječ je bila zapravo o PROTOTIPU VLAKA, točnije, jednog čak lošeg "tramvaja"! Taj ne uspijeva voziti po ravničarskoj pruzi za Vinkovce i Osijek, gdje će po staroj i osobitih zahtjeva - ličkoj! Tu je trebalo zatvoriti i suditi onima koji su donijeli odluku o kupovini ovog - smeća. Kakav retardant!
Mo
MonsterSk
24.7.2013.
Odustani
+++++ jos se pojavila informacija kako je taj vlak kupljen od njemaca i da se tamo vec slupao
al
aladin93
24.7.2013.
Odustani
Zagrepčanka prije svega nauči kakva je to glasovna promjena jednačenje po zvučnosti, a kad to naučiš onda se vrati u kancelariju u kojoj radiš i nastavi piti ka
vu i prebacivati hrpu papira s lijeve strane na desnu, a željeznice i vlakova se bolje ostavi. O kakvom ti prototipu vlaka pričaš kad na DB (to su ti njemačke željeznice) voze vlakovi isti kao nagibni samo obojani u crvenu boju. Upiši si u google "DB 612" pa si malo pogledaj slike. Po čemu ti znaš da taj vlak ne uspijeva voziti po pruzi za Osijek? Koliko ja znam, taj vlak je uredno vozio po toj pruzi i nisam nikada čuo da je bilo kakvih problema s njim. Dalje, lička pruga nije "stara", pošto je kompletno remontirana pred 10 godina. A sad da ti objasnim zašto je taj vlak iskliznuo. Svaka podloga, bilo koja, ima sama po sebi svojstvo samokočnosti. To ti je ono kad staviš ciglu na malu kosinu, pa ona stoji, onda podižeš tu kosinu i u jednom trenutku se ta cigla počne kretati niz kosinu. Zato na željeznici postoje propisi po kojima pruga ne smije imati pad ili uspon veći od 30 promila. To ti je upravo zbog toga što željezničke tračnice u dodiru sa kotačem na takvim nagibima nemaju svojstvo samokočnosti, a ako nema tog svojstva onda je faktor trenja kotrljanja jednak nuli i to vozilo se ne može zaustaviti niti sa jednom kočnicom, bez obzira koliko ona bila jaka. E upravo se to dogodilo sa ovim vlakom. Pruga na tom mjestu ima nagib približno 25 promila i ona je tada samokočna. Međutim kad su gospoda to podmazali s retardantom, ta pruga je na tom nagibu izgubila svojstvo samokočnosti i vlak se nije mogao zaustaviti, iako ima 3 vrste kočnica u njumu. Da ih ima i 300, niti jedna ga ne bi zaustavila. Pa te lijepo molim da se suzdržiš ovakvih komentara ubuduće ako se u te stvari ne razumiješ, a očito je da se ne razumiješ.
Prikaži još ↓
u2
user_297771
24.7.2013.
Odustani
Aladin, pravi odgovor !
rescueST
28.7.2013.
Odustani
aladin93; a da te ja upitam, ako je to tako uspiješna investicija i ti su se vlakovi pokazali dobrima, koliko kompozicija nagibnih vlakova vozi po našim prugama
? Kupljeno ih je 8...isporučeni su i stavljeni u promet 2004g. Ma, ne tribaš mi odgovorit, odgovorit ću ja tebi...vozi samo 1 kompozicija, 2 su razbijene (1 kod knina u sudaru s kamionom, a drugi u Rudinama), a ostalih 5 je tehnički neispravno, kvarovi na vlaku i istekli atesti koji se ne mogu produžiti bez zamjene pojedinih djelova, a proizvođaću se ne isplati slat dijelove za njih. Dalje aladin, kad već upučuješ na DB, znaš li da DB tuži proizvođaća serije 612 zbog; "To su isti vlakovi serije 612 za koje “Njemačke željeznice” (Deutcshe Bahn-DB) tuže proizvođača zbog loše izrađenih i nepouzdanih kočnica, nagibne tehnike i osovina, te sudski traže odštetu od 160 milijuna eura od “Bombardiera”. ...Budući da je osam nagibnih vlakova Regio Swinger HŽ-a građeno na temelju specifikacije tehničkih zahtjeva za “Njemačke željeznice”, i to za prigradski promet, jasno je da nisu mogli biti u izvornom stanju podobni za prometovanje na krivudavoj, dotrajaloj i loše održavanoj pruzi kakva je pruga Zagreb – Split. " Slobodna Dalmacija 07.04.2013g. I, još jedan zanimljiv podatak, HŽ je sam sebi izdao potvrdu o ispravnosti vlaka, bez odobrenja iz Ministarstva prometa, i to bez da je obavija potrebna ispitivanja obavljenih na pruzi (primjerice brzina koju bi nagibni na ispitivanju morao postić je 180km/h, a to je nemoguće na ijednoj pruzi u RH). Nadalje, Zagrepčanka je u pravu, jer serija 612 je u DB predviđena za prigradski promet i nalazi se na tim linijama, a nagibni vlakovi kupljeni za HŽ su jedino imali preinake u interijeru (i to u broju sjedala). Tako da je Zagrepčanak dijelom u pravu kad pita zašto su kupljeni ti vlakovi.
Prikaži još ↓
rescueST
28.7.2013.
Odustani
Tvoj dio odgovora di kao uzrok navodiš retardant je točan, i to bi se isto desilo da je naišao klasična elektro-dizelska kompozicija koja inaće prometuje tom di
onicim, ali je pitanje dali bi poslijedice bile takve, jer na istom dijelu je izletija i robel, ali je se on zadržao na tračnicama...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .