Naviganje je jednako ozbiljna stvar kao i letenje. Za pilota se školuješ 8 godina. Dozvolu za upravljanje brodom dobiješ nakon vikend edukacije. Vozači, kapetani broda i piloti nisu cirkusanti; trebali bi ozbiljno shvatiti moć i nadmoć svojih strojeva!
Dk
Deaktivirani korisnik
24.7.2024.
Odustani
Ispiti za pilota su podijeljeni na stupnjeve i između svakog stupnja moraš imati odleteno određeni broj sati. Za onaj mali jednomotorni dvosjedni avionček dobiš
dozvolu za par mjeseci!
Prikaži još ↓
EmilCandor
24.7.2024.
Odustani
Pilot sam! Znam što pričam.
Dk
Deaktivirani korisnik
24.7.2024.
Odustani
I kaj onda ak si pilot?! Ja sam se sve temeljito raspitao u školi letenja, i oni tam su isto piloti, i to instruktori letenja! Ti meni hoćeš reći da za dvosjed
jednomotorac moraš se 8 godina školovati?! Meni je lik sve nabrojao koji su sve stupnjevi tih licenci i koliko sati letenja između polaganja za slijedeći viši stupanj moraš odletiti. Pa u Američkom ratnom zrakoplovstvu ti obuka traje po 12-18 mjeseci stupanj, sve skupa za 3 godine si obučeni profesionalni vojni pilot. Kojih 8 godina, to je valjda tebi tolko trebalo!
Prikaži još ↓
EmilCandor
24.7.2024.
Odustani
Ti naklapaš iz rekla-kazala o ,,pilotima" koji imaju licencu samostalnog letenja u zoni zračne luke; polijetanje, tzv. školski krug i slijetanje, ili eventualno
u strogo definiranim zonama izvan zračne luke, do visine 450 metara.
Prikaži još ↓
EmilCandor
24.7.2024.
Odustani
Uzgred, raspitaj se koliko je našim iskusnim pilotima trajala preobuka za Rafale.
EmilCandor
24.7.2024.
Odustani
. . ne trabunjaj dakle, naivni čovječe.
EmilCandor
24.7.2024.
Odustani
Osobno sam završio Zrakoplovnu gimnaziju u Mostaru. Nakon toga Zrakoplovnu akademiju u Zadru, Završna godina iste Akademije u Puli. Osam godina. E tako se školu
ju piloti, momak!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
24.7.2024.
Odustani
Sad koliko se sjećam... Ima ta za jednomotorca jedan ili 2 stupnja, pa onda između svakog polaganja moraš imati odletenih nekoliko stotina sati, pa onda ide ins
trumentalno letenje s jednim motorom i instrumentalno letenje s više motora. To je ugrubo kako se sad sjećam. Ukupni trošak sve skupa oko 50-60.000 eura. I onda kad imaš položeno instrumentalno letenje s višemotorcem onda još ak hoćeš biti komercijalni pilot moraš na specijalizaciju kod Boeinga ili Airbusa, to ti je još oko nekih 30-40.000 eura. Sve sam se jako detaljno raspitao, to kaj si ti pilot ne znači da taj proces znaš bolje od mene! Misliš da ak je neko ginekolog da samo zato zna bolje od mene teoretski kakav je proces da se postane ginekolog?!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
24.7.2024.
Odustani
Nije ti potrebna nikakva posebna akademija ili fakultet da postaneš pilot koji leti s Airbusom 380 ili Boeingom 747, četverogodišnja srednja škola je dosta. To
su sve obični tečajevi i ispiti po stupnjevima, između kojih za svaki idući stupanj moraš imati određeni broj sati letenja. I kad sve ispolažeš onda možeš na specijalizaciju u jednu od te dve najveće kompanije ili možeš bez nekog daljnjeg posebnog školovanja sam letiti s ovim avionima tipa Lear Jet i ovim ostalim manjim mlaznim avionima, i ni to sve skupa ne traje 8 godina. Ako sve ispolažeš iz prve i riješiš si da odletiš potreban broj sati između polaganja stupnjeva, to sve završiš i za 4 godine!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
24.7.2024.
Odustani
@EmilCandor Kad si ti, koje godine završio zrakoplovnu gimnaziju i akademiju?!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .