Na brodu je vjerojatno popustio kaljužni ventil kroz koji je more prodrlo u utrobu broda. More je poplavilo strojarnicu u noći na subotu,
OVDJE se radi o teskom propustu i nemaru skverskih uposlenika, pocevsi od skverskih inspektora do onih koji nadziru sigurnost broda tokom dokovanja/reparacije.
Sve sto vidim i sto se da zakljuciti da ce brodovlasnik sebi dobro naplatiti stetu ukoliko nije i sam odgovoran za propuste u smislu da mu je brodogradiliste ( inzinjeri) i tehnicki odjel sugerirao na solucije rjesenja da se ovo ne desi a sam se oglusio zbog smanjenja troskova i vratilo mu se ovakvom stetom.
Ono sto je sreca u nesreci da se ovo desilo u samom brodogradilistu a ne sa brodom punim turista sa djecom !
An
AnteŠerić
05.2.2015.
Odustani
"kaljužni ventili" mogu popustiti na svim brodovima i to se događa češće nego što se misli. Problem je da je brod vezan i bez posade pa i nema tko reagirat na v
rijeme. Kad su primjetili,valjda je već strojarnica bila puna vode. U praksi posada to riješi bez problema sko je problem samo u jenom ventilu. Tehnički pregled broda od klasifikacijskog društva se radi jednom godišnje ali nitko ne garantira da nešto neće otkazat odmah sutradan. Kažem problem je što je brod bio bez posade jer da je, o ovome ne bi ni čitali.....sigurno.
Prikaži još ↓
EU LAW
05.2.2015.
Odustani
Ante...slusaj ! Radi se da je to trebalo na vrime promjenit a kako nije evo ti rezultat nemara i propusta !
No kako vidim brod je optiran! ( Znas sto mislim ) ?
!!! Lp
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .