Obavijesti

Promo sadržaj

Znamo zašto vjenčani prsten nosimo na četvrtom prstu, ali i gdje ga kupiti po sniženoj cijeni

Znamo zašto vjenčani prsten nosimo na četvrtom prstu, ali i gdje ga kupiti  po sniženoj cijeni

Ako ste u potrazi za vjenčanim prstenjem, svakako posjetite poslovnice Prahir Fine Jewellery storea, gdje vas do 30. svibnja čeka popust od čak 30 posto na vjenčano prstenje, a to nikako nemojte propustiti


Vjenčani prsten simbol je ljubavi, privrženosti, znak je poštovanja i razumijevanja. Neizostavan je dio svake velike ljubavi i vjenčanja te mu se u svim religijama pridaje velika važnost, pa tako kršćanima vjenčano prstenje ima ulogu zaštite braka supružnika.
Zapravo, ono simbolizira vjernost, odanost te ljubav, odnosno znak je da su mladenci pronašli jedno drugo.

Wedding,Rings


Za svadbeno prstenje karakteristično je to da se ono nosi na prstenjaku, u većini kultura, pa tako i u zapadnoj. No zašto se ono nosi baš na prstenjaku? Jedna kineska legenda kaže kako se smatra da palci predstavljaju roditelje, kažiprsti braću i sestre, srednji prst tebe, prstenjak tvog partnera, a mali prsti djecu. Kad se sklope ruke dlanom o dlan te se srednjaci sjedine i saviju, dobijemo sljedeće: palčevi, koji predstavljaju roditelje, razdvajaju se jer roditelji ne bi trebali živjeti s vama vječno. Kažiprsti se isto odvajaju jer i braća i sestre odlaze. Mali prsti također se razdvajaju jer djeca odrastaju i odlaze. No četvrti prst ne može se razdvojiti. Razlog je taj što je par sudbinski vezan do zadnjeg dana života i zato se vjenčani prsten nosi baš na tom prstu.

Vjenčani prsten nije običan komad nakita jer taj nas prsten veže za cijeli život i njime se zaklinjemo na vječnu ljubav. No kakav prsten odabrati? Prije svega uvijek treba imati na umu da ne postoji savršen prsten, no postoji prsten koji će savršeno pristajati vašoj ruci te će se dizajnom uklopiti u vaš stil. 
Odabir materijala ovisi o vašim osobnim preferencijama, osim žutog i bijelog zlata u trendu je ružičasto, odnosno rose zlato, a ako želite nešto drugačije, popularan materijal za izradu vjenčanog prstenja je platina. Savjetovali smo se sa stručnjacima u Prahir Fine Jewellery storeu, koji su Zagreb i Veliku Goricu učinili jedinstvenom oazom zlatnog i dijamantnog nakita, gdje možete posjetiti čak šest poslovnica


A o njihovoj stručnosti govori i podatak da je Dražen Prahir svoje majstorstvo izrade nakita ispekao u jednoj od, u ono vrijeme, rijetkih zlatarskih radionica u Varšavskoj ulici u Zagrebu te 1996. hrabro pokrenuo vlastitu proizvodnju vjenčanih prstenova pod nazivom Prahir zlatarnice. Njegovi sinovi, Hrvoje i Tomislav, istim žarom, željom i voljom nastavljaju ono što je njihov otac počeo.
- Vjenčani prsten možete ukrasiti dragim kamenjem, bilo da je riječ o briljantima, safirima, rubinima, smaragdima; poludragim kamenjem, kao što su akvamarin, ametist, topaz, turmalin, ili kamenjem organskog podrijetla - koralj, biseri itd. Najpopularnije je svakako vjenčano prstenje s dragim kamenjem, odnosno s dijamantima - objašnjavaju nam u Prahir Fine Jewellery storeu. 
Pri odabiru vjenčanog prstenja vodite se time da ćete ga nositi cijeli život, svakog dana, u različito vrijeme, pa je važno da odaberete pravu mjeru, odnosno da prstenje bude u skladu s vašim životnim stilom. 
A ako baš sad tražite prstenje, svakako posjetite poslovnice Prahir Fine Jewellery storea, gdje vas do 30. svibnja čeka popust od čak 30 posto na vjenčano prstenje. 

Svoje prstenje možete uljepšati i personalizirati različitim vrstama laserskih gravura, bilo da je riječ o imenima, datumu vjenčanja, stihovima ili malo zahtjevnijim gravurama, kao što su linije života, otisci prstiju ili simboli koji samo vama znače nešto posebno. No to sve ovisi o ukusima. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot