Tradicija je nešto što ne može izumrijeti, a kvaliteta je nešto što nas održava tu gdje jesmo - rekao je Ivica Zanetti, predsjednik Udruženja obrtnika grada Zagreba. Brojna zanimanja utkana su u ovu manifestaciju
„Zlatna igla Zagreba“ donijela je dašak glamura u hrvatsku metropolu i oduševila publiku
Na Zagrebačkom velesajmu za vikend su se okupili brojni zaljubljenici u modu, a bilo je tu i ljudi iz politike, gospodarstva i showbiza. Svi oni došli su vidjeti nove modele zagrebačkih obrtnika dizajnera.
Svojim kolekcijama predstavili su se BiteMyStyle by Zoran Aragović, Alduk, Ivana Jurić Design, Krojački obrt Jura, Katarina Mamić - Katelier Design, Petar by Lidija Skočibušić, Marija Milković - Etno Mara, Modni salon Dora, Iva Karačić, Muška moda Šabić, DNK - dizajn Nada Došen, NIT by Ana Žarković, Salon vjenčanica Ljubav, Milena Rogulj i Modni krznarski salon Dvoravić.
- Zlatna igra je tradicija koja se nastavlja neprekidno 89 godina. Samo jednu godinu tijekom Domovinskog rata nije se mogla održati. Ovo nije samo obrtnička revija, ovo je društveni događaj na koji svi žele doći. I mi kao obrtnici želimo našem građanstvu pokazati što oni nama znače. Tradicija je nešto što ne može izumrijeti, a kvaliteta je nešto što nas održava tu gdje jesmo - rekao je Ivica Zanetti, predsjednik Udruženja obrtnika grada Zagreba i napomenuo da su brojna obrtnička zanimanja utkana u ovu manifestaciju.
Već godinama svoje modele izlaže i Muška moda Šabić, obrt koji postoji čak 68 godina, na čijem je čelu Mirza Šabić koji dugo bio i na čelu Obrtničke komore.
- Zlatna igra dokaz je naše izdržljivosti i snage u svim vremenima i pokazuje da napredujemo. Cijeli naš obrtnički sustav napreduje - istaknuo je Mirza Šabić.
Četvrti put svoje modele izlaže i njegova kolegica Ivana Jurić Desing, koja kaže kako svake godine s nestrpljenjem očekuje reviju.
- Imam iskustva s revijama i znam koliko su skupocjene tako da je Zlatna igla svakom obrtniku vrhunska promocija, jer nas gura. Idealno je što svake godine iznova možemo izlagati nove kolekcije - rekla je Ivana.
Uz elegantnu crnu boju, dizajneri su koristili jesenske pastelne boje, a neki od njih odlučili su se poigrati bojama. Tako se u kolekcijama pojavili i komadi u tirkiznoj, ciklama, plavoj, narančastoj, crvenoj, bordo i zelenoj boji. Od materijala prevladavali su pamuk vuna, svila i umjetni materijali.
Na tradicionalnoj modnoj manifestaciji samostalni izlaz imala je i Sekcija zlatara Udruženja obrtnika grada Zagreba. Zagrebačkoj publici predstavili su se Zlatarnica Uspinjača, Lapidarium, Zlatarna Popek, Zlatarnica Bashota, Zlatarnica Medaković i Zlatarnica JP&R.
Proizvodnja nakita spoj je estetike, umjetnosti i znanja, a svojim nastupom ovi obrtnici Zlatnu iglu učinili su glamuroznom. Od materijala prevladavali su zlato, koralji, biseri i ebanovina, a zanimljivi su bili i različiti pristupi nakitu od onih tradicionalnih do modernih i inventivnih. Osim na modelima, njihov nakit mogao se pogledati i na izložbi „Nakit koji priča svoju priču“, organiziranoj u sklopu Zlatne igle.
Atmosferu su na crvenom tepihu podgrijavali su ulični svirači, a uzvanike je dočekao pjenušac dobrodošlice. Glavna zvijezda večeri bila je operna diva Sandra Bagarić, koja je otpjevala pjesmu „Ja ljubim“. Dodatnu notu obrtničkoj modnoj manifestaciji dali su i pripadnici Kravat pukovnije, koji su u svojim povijesnim uniformama uveličali cijeli događaj, a bili su i zaduženi za osiguranje eksponata na izložbi zlatara.
Za glamurozni izgled modela pobrinuli su se Beauty salon Patrizia, Beauty studio LYDIA, Kozmetički salon Valeno, Obrtnička škola za osobne usluge, Fs Leona, Frizerski salon Ana, Frizerski salon Cool, Frizerski salon Larisa i Frizerski studio Stil.
Modnu manifestaciju svojim cvjetnim instalacijama oplemenile su Cvjećarnica Lanište te obrti Poppy i CDB.
Tradicionalnu modnu reviju zagrebačkih obrtnika „Zlatna igla Zagreba“ organiziralo je Udruženje obrtnika grada Zagreba, a partneri na ovom projektu bili su mu Zagrebački velesajam, Högl, Borovo i Wiener osiguranje.
Pokretanje videa...
Stiže Black Friday: donosimo savjete kako još više uštedjeti
Svega oko 15% hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51% privatnog sektora
Nogometna zvijezda Joško Gvardiol novi je ambasador Ožujskog piva