Obavijesti

Promo sadržaj

Zaista znate sve o web trgovini u Hrvatskoj?

Zaista znate sve o web trgovini u Hrvatskoj?
3

Shopper's Mind donosi uvid u najbolje poslovne prakse u svijetu ecommerca, aktualne trendove i detaljne ecommerce analize namijenjene razumijevanju dinamičnog svijeta web trgovine

Shopper's Mind, brand poslovne inteligencije na području online kupovine i kupovnih navika stoji iza sve popularnijeg portala sMind.hr koji protekle dvije godine svojim čitateljima donosi uvid u najbolje poslovne prakse u svijetu ecommerca, aktualne trendove i detaljne ecommerce analize namijenjene razumijevanju dinamičnog svijeta web trgovine. 

Portal sMind.hr namijenjen je svima koje zanima dinamičan svijet web trgovine i jedan je od najvećih doprinosa razvoju suvremenih poslovnih procesa u regiji, ali i odraz suradnje s vodećim europskim institucijama po pitanju razvoja povjerenja u online trgovinu i promocije prekogranične trgovine na internetu. 

Primarni faktor uspjeha je glas potrošača!

Već i vrapci na grani znaju sve o prednostima kupovine putem interneta. Izbjegavamo gužve, ponude pretražujemo iz udobnosti vlastite fotelje, sve se može na miru pregledati i usporediti bez suvišnih komentara prodavača, dostupni su isti načini plaćanja kao i u fizičkim trgovinama, sve dolazi uredno zapakirano na izabranu adresu… U teoriji, kupovini putem interneta gotovo je nemoguće naći zamjerku. Ali praksa ponekad zna biti potpuno drugačija! 

Upravo je zato Shopper's Mind prije nešto više od godinu dana predstavio svoj veliki projekt oznake povjerenja CERTIFIED SHOP®. Oznaka povjerenja CERTIFIED SHOP® namijenjena je u prvom redu kupcima jer im potvrđuje da je neovisna institucija provjerila i ocijenila web trgovinu kao pouzdanu trgovinu u kojoj je sigurno kupovati. Zato prije svoje iduće kupovine obavezno provjerite ima li odabrana trgovina oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® i EMOTA. 

Sretan i zadovoljan kupac najveća je motivacija

Dobro korisničko iskustvo zadovoljnog kupca koji se kupujući putem interneta osjeća zaštićeno, sigurno i zadovoljno zajednički je cilj svih uključenih u proces web trgovine. Imajući to na umu, Shopper's Mind je razvio oznaku povjerenja CERTIFIED SHOP®, jedinu oznaku na hrvatskom tržištu koja se zasniva na tri najvažnija elementa sigurne kupovine: 

  • Pozitivno mišljenje kupaca – iskustvo kupaca jedno je od najvažnijih elemenata sigurne kupovine
  • Usklađenost s tehničkim standardima – provjerava poštuje li trgovina EU standarde sigurne online kupovine 
  • Ocjena tajnog kupca – donosi detaljnu provjeru korisničkog iskustva kupca u web trgovini
Confident And Successful.

 

S obzirom da je povjerenje drugi najvažniji čimbenik koji potiče kupovinu u određenoj trgovini, pravilno postavljene oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® i EMOTA, trgovcima omogućuju povećanje povjerenja u očima kupaca, pozitivno utječu na povećanje konverzija a samim time i na povećanje prodaje.  

Svaki web trgovac, isticanjem ovih oznaka povjerenja, kupcima jasno daje do znanja da posluje u skladu s nacionalnim i europskim standardima sigurne kupovine! 

U sklopu CERTIFIED SHOP® projekta, kupcima je omogućeno da postanu dio online zajednice Shopper's Mind Hrvatska kako bi jedni drugima mogli pomoći svojim savjetima i iskustvima kupovine u pojedinim trgovinama. Pridružite se zajednici, ocijenite trgovine u kojima kupujete i otkrijte tko vas je pozitivno iznenadio, a tko razočarao! 

Korisni alati za web trgovce:

Gdje upoznati najbolje web trgovine i nove poslovne prakse?

Ecommerce Day je regionalna konferencija o web trgovini, posvećena trgovcima, marketingašima, poduzetnicima i ostalim članovima regionalnog ecommerce svijeta. Održava se u Sloveniji i Hrvatskoj te iz godine u godinu okuplja ecommerce stručnjake i vrhunske međunarodne predavače, ukratko – predstavlja aktualne trendove i zanimljivu dinamiku ecommerce tržišta u regiji. Prijavite se na Shopper's Mind novosti i ne propustite sljedeću konferenciju!

 

Tradicionalno, u sklopu Ecommerce Day konferencije predstavljaju se i pobjednici najvećeg regionalnog natjecanja Web trgovac godine. Izbor najboljih trgovina objektivan je i transparentan, a uz mišljenje stručne komisije temelji se na podacima najvećeg istraživanja web kupovine u regiji kojeg Shopper's Mind provodi u suradnji s istraživačkom agencijom Valicon.

Natjecanje Web trgovac godine koje se ove godine održalo već treći put zaredom steklo je ogroman interes javnosti pa je sudjelovanje za web trgovce postalo gotovo pa obvezno! 

Temelj je najveće regionalno istraživanje web kupovine

Shopper's Mind istraživanje koje se već niz godina kontinuirano provodi u Sloveniji i Hrvatskoj prati stope razvoja hrvatskog tržišta internet kupovine kako bi trgovcima pokazao smjer razvoja ecommerca u budućnosti, a kupcima omogućio da otkriju koje im trgovine nude sigurnost, povjerenje i visoku razinu korisničkog iskustva. 

U ovogodišnjem Shopper's Mind istraživanju sudjelovalo je više od 34.000 kupaca koji su putem ankete ocijenili svoje iskustvo kupovine u web trgovinama. 

Na temelju istraživanja web trgovci mogu pratiti razvoj tržišta, prilagođavati se zahtjevima modernog potrošača i sve bolje razumjeti svoje kupce. Podaci Shopper's Mind istraživanja ističu povjerenje kupaca kao jednu od ključnih pretpostavki daljnjeg razvoja online kupovine u Hrvatskoj. Ukoliko vas zanima više, obavezno posjetite sMind.hr

Korisni alati za web trgovce:

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
PROMO

Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!

Advent na trgu zagrebačkog Z Centra donosi spektakularan planetarij, adventske kućice, klizalište i brojna besplatna događanja za sve generacije
Pravila nagradnog natječaja: 'Čokoladne priče za svaku situaciju'
PRAVILA NATJEČAJA

Pravila nagradnog natječaja: 'Čokoladne priče za svaku situaciju'

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.