Obavijesti

Promo sadržaj

Zagrebačka banka poslovnim klijentima predstavila novu verziju m-zabe

Zagrebačka banka poslovnim klijentima predstavila novu verziju m-zabe

Nova aplikacija donosi brojne inovacije te pruža posve novo iskustvo mobilnog korištenja bankarskih usluga, a već je dostupna za preuzimanje u Apple Storeu i Google Playu

Zagrebačka banka svojim je poslovnim klijentima predstavila potpuno novu aplikaciju mobilnog bankarstva m-zabu koja im olakšava poslovanje i korištenje bankarskih usluga. Novi dizajn aplikacije odražava globalne trendove u dizajnu mobilnih aplikacija, a uz postojeće funkcionalnosti, uvedene su i brojne nove.  

„Nova m-zaba za poslovne korisnike značajan je iskorak u ostvarivanju naše digitalne strategije. Dvije smo godine intenzivno radili na novim rješenjima te smo uvjereni da će naši poslovni klijenti biti iznimno zadovoljni s novim funkcionalnostima koje će im uvelike olakšati mobilno korištenje bankarskih usluga“, izjavila je Mirna Radičev, direktorica Poslovne strategije Zagrebačke banke. 

Na početnom ekranu aplikacije pristupa se m-tokenu, lokacijama te izborniku ostalih funkcionalnosti koji sadrži kontakte i tečajnu listu. Pri ulasku u aplikaciju, korisnici mogu pristupiti najčešće korištenim funkcionalnostima - Računima, Izvodima i Karticama, a prilikom plaćanja izborniku na svakoj kartici nalazi kratak tekst o kakvoj se vrsti plaćanja radi. Korisnici koji imaju ugovorenu m-zabu za više poslovnih subjekata mogu odabrati poslovni subjekt za koji žele koristiti mobilno bankarstvo. Putem nove m-zabe poslovni klijenti ujedno će dobivati obavijest o učinjenim troškovima, a stizat će im i platno-prometni računi s oporezivim naknadama. Plaćanja su pojednostavljena uvođenjem mogućnosti slanja 2D barkoda s detaljima računa, a sučelje aplikacije odsad je moguće i personalizirati. 

Zagrebačka banka novu je aplikaciju mobilnog bankarstva za poslovne korisnike razvila u suradnji s dugogodišnjim partnerom ASEE, koji je dao značajan doprinos pri kreiranju najboljeg rješenja za klijente Banke. 

„Iznimno smo ponosni na dugogodišnju suradnju koju je obilježilo više od desetljeća inovacija i zajedničkih uspjeha. Naše partnerstvo nije samo odgovaralo na izazove tržišta, već je postavljalo standarde i definiralo nove smjernice za bankarsku industriju. Posebno smo ponosni na naš posljednji projekt – novu verziju m-zabe za poslovne korisnike, koja je rezultat dugogodišnje suradnje i povjerenja. Zajedno smo kreirali rješenje koje kombinira najnovije tehnologije i visoke standarde korisničkog iskustva, čime smo ponovno potvrdili status Zagrebačke banke kao lidera na tržištu“, izjavio je Igor Gržalja, predsjednik Uprave ASEE Hrvatska. 

U poslovnoj m-zabi nalazi se i Marketplace s ponudom proizvoda Zagrebačke banke, a klijent može odmah i zakazati sastanak s bankarom kako bi dobio više informacija o pojedinoj usluzi. Nova aplikacija već je dostupna za preuzimanje u Apple Store i Google Play trgovinama.  

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

U prepunom MSU Zagreb sinoć svečano otvorena retrospektivna izložba Picelj
PROMO

U prepunom MSU Zagreb sinoć svečano otvorena retrospektivna izložba Picelj

U četvrtak navečer je u Muzeju suvremene umjetnosti svečano otvorena velika i sveobuhvatna retrospektiva istaknutog hrvatskog umjetnika druge polovice 20. stoljeća, Ivana Picelja (1924.- 2011.).

Hrvatski Prodajni Mindset širi se regijom: Naše inovacije promijenile su trendove u struci
PROMO

Hrvatski Prodajni Mindset širi se regijom: Naše inovacije promijenile su trendove u struci

U potpuno ispunjenoj dvorani rovinjskog Weekend Media Festivala, više od stotinu zainteresiranih gledatelja sudjelovalo je u raspravi na panelu „Prodajni orgazam. Kad prodaja postaje bolja od seksa?“
SOS Dječje selo Hrvatska krije prave KlinCE KreativCE. Oslikali su nove Cedevita čaše
PROMO

SOS Dječje selo Hrvatska krije prave KlinCE KreativCE. Oslikali su nove Cedevita čaše

Kako bi osnažili djecu i mlade, posebno one bez odgovarajuće roditeljske skrbi, Cedevita je u suradnji sa stručnjacima i umjetnicima pokrenula društveno odgovornu kampanju Budi TU. Budi CE. u sklopu koje podržava klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska