Obavijesti

Promo sadržaj

Zadivljujući interijer poslovnice Zlatarne Dodić

Zadivljujući interijer poslovnice Zlatarne Dodić
12

Nina Badrić zaštitno lice premium brenda Dodić, zablistala na otvorenju novouređenog prodajnog mjesta

U zagrebačkom City Centeru one West vrata je otvorila novouređena poslovnica Zlatarne Dodić i izgleda odlično! Osim iznimno bogate kolekcije vrhunskog nakita za sve prigode, zahvaljujući redizajniranom prostoru svim posjetiteljima omogućeno je iskustvo kupnje iznad svih očekivanja.

Smješten na samom ulazu u centar, novouređeni prostor odražava koncept luksuznog maloprodajnog mjesta s namjerom da se kupcu osjeti toplim i privlačnim za kupovinu. Novi prostor će zasigurno zapeti za oko svim kupcima zahvaljujući mramornoj teksturi na podu te impresivnoj floralnoj instalaciji koja izgleda kao da lebdi iznad staklenih vitrina. Velika pažnja posvećena je mjedenim detaljima koji odražavaju ugodan dekor cijelog prostora. Svi elementi novouređenog interijera djeluju u skladnoj harmoniji s kristalnim predmetima i luksuznim nakitom.

Preuređenje, od visine stropova do odabira boja i vrsta kvalitetnog materijala, odražava činjenicu da se "koncept fizičkog maloprodajnog prostora stalno razvija i mijenja", rekao je Franjo Dodić - pretvarajući njihove poslovnice u gostoljubive prostore koje pozivaju posjetitelje bez obzira kupuju li nešto ili ne. Renovirana lokacija mješavina je moderne estetike glatkih ploha, sjajnog mramornog poda i vitrina koje istodobno djeluju suvremeno, ali i pomalo retro. Novouređeni prostor pruža razinu modernog elegantnog luksuza koju današnji potrošači traže.

Novouređeni prostor i proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga poznata lica koja iznimno cijene i nose nakit s potpisom brenda Dodić. Tom prigodom svoje favorite odabrale su Jelena Glišić, poznata televizijska voditeljica, influencerice Tatjana Drmač, Matea Ibanez, Anđela Rončević i Petra Bulić, a posebna gošća večeri bila je pjevačica Nina Badrić. Nina je ujedno ambasadorica najnovije kampanje Dodić Diamonds koja slavi autentičnost, glamur i tradiciju, a svaki komad u kolekciji povezuje jedina ambicija - potaknuti samopouzdanje i osjećaj slobode.

12
| Foto: M. Malenica

Zlatarna Dodić izuzetno se raduje što može poželjeti dobrodošlicu svakom kupcu, no, prava privlačnost je u onome što je u izlozima s čime se složio i Filip Dodić. "Luksuzni brendovi stalno razmišljaju o novim načinima za poboljšanje svojih usluga i pažnje prema s klijentima “, rekao je Filip te dodao: “To je koreografija koja se stalno dotjeruje.”

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Pronašli smo mjesto za uživanje u jesenskim danima, za večernji izlazak ili popodnevnu kavu
PROMO

Pronašli smo mjesto za uživanje u jesenskim danima, za večernji izlazak ili popodnevnu kavu

Jesenski ugođaj već neko vrijeme vlada ulicama, a ako ste u potrazi za mjestom koje će vam popraviti raspoloženje i dodati malo topline u ove hladnije dane, imamo rješenje!
Sebastian Walukiewicz i njegov put od Gorzówa do Torina
PROMO

Sebastian Walukiewicz i njegov put od Gorzówa do Torina

Branič poljske nogometne reprezentacije naučio je igrati na zapadu Poljske, u blizini Gorzowske prašume, s rijeke Warte, preselio se na rijeku Vislu, a kasnije na rijeku Odru i preko luke Szczecin stigao do grada s još većom lukom. Danas na utakmice Lige nacija dolazi iz glavnog grada Pijemonta
Blizu pola Hrvata kupuje i plaća online. Zašto niste među njima?
PROMO

Blizu pola Hrvata kupuje i plaća online. Zašto niste među njima?

Ako ste i dalje među onima koji ne kupuju i plaćaju online jer su zabrinuti za sigurnost, evo zašto biste trebali promijeniti mišljenje.