Zabin projekt koji pomaže malim poduzetnicima u pandemijskoj godini dobio Grand PRix nagradu međunarodnog žirija
Zabin projekt koji pomaže malim poduzetnicima osvojio prestižnu Grand PRix nagradu
Ne događa se svaki dan da jedna kompanija cijeli svoj marketinški budžet pokloni malim poduzetnicima, ali upravo je to u pandemijskoj godini učinila Zagrebačka banka u sklopu svog projekta #prviput. Takav nesvakidašnji, ali pohvalan potez naše domaće banke prepoznala je i struka, koja joj je na jučerašnjoj online dodjeli 14. Grand PRixa, dodijelila nagradu za najbolji komunikacijski projekt u 2020. godini u međunarodnoj kategoriji za društveno odgovorno poslovanje.
Grand PRix najprestižnija je nagrada u tom području koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) s ciljem poticanja izvrsnosti i davanja priznanja najboljim komunikacijskim projektima. Članovi žirija kojeg čine renomirani stručnjaci za odnose s javnošću koji rade u agencijama, javnom i privatnom sektoru, nevladinim organizacijama te visokoobrazovnim institucijama, birali su najbolje među ukupno 51 prijavljenih projekata.
„Jako smo ponosni što je međunarodni žiri prepoznao našu kampanju, naš trud i rad. Zagrebačka banka posvećuje veliku pažnju društveno odgovornom poslovanju jer želimo biti dio zajednice u kojoj poslujemo, a vjerujem da smo ovim projektom to i pokazali. Ponosni smo i na odličnu suradnju s našim partnerima - agencijama Señor i 404 te medijskim partnerom 24sata, s kojima ćemo vjerujem i dalje raditi na ovakvim sjajnim projektima“, izjavila je Nikolina Zečić, direktorica upravljanja iskustvom klijenata, marketinga, identiteta i komuniciranja u Zagrebačkoj banci.
Zagrebačka banka natječaj #prviput lansirala je u rujnu 2020. godine s ciljem afirmacije domaćeg turizma u vrijeme lockdowna, kako bi dala podršku mikro i malim poduzetnicima koji su bili najugroženiji pandemijskom krizom. Među gotovo 300 prijava, odabrano je 15 poduzetnika koji su dobili besplatnu i sveobuhvatnu marketinšku kampanju, što im je donijelo veliku nacionalnu promociju i konkretne rezultate.
Uz to, lansirana je i posebna platforma prviput.hr na kojoj se građani na jednom mjestu mogu informirati o jedinstvenim destinacijama u cijeloj Hrvatskoj, tijekom cijele godine. U vremenima kada velika većina građana nema priliku putovati izvan Hrvatske, ova platforma omogućila im je da po prvi puta otkrivaju unikatnu ponudu vlastite zemlje. Zbog važnosti koju daje za hrvatski turizam, projekt su podržali i Hrvatska turistička zajednica te Ministarstvo turizma.
A projekt #prviput ne bi bio moguć bez stručnog žirija koji su odabrali najbolje male poduzetnike u turizmu i kojeg čine: Iva Barbarić (Zagrebačka banka), Kristina Mamić (HTZ), Ivana Crnić (Ministarstvo turizma i sporta), Iva Kaligarić (Señor), Goran Jović (fotograf), Sanja Čižmar (505 Savjetovanje), Iva Mihalić Krčmar (Putoholičari), Hrvoje Bujas (Glas poduzetnika) i David Skoko (chef). Nakon uspješne prve faze, projekt se nastavlja. Trenutno traje drugi val kampanje koja će pomoći otkriti neke nove destinacije i poduzetnike, i istovremeno dati poticaj turizmu uoči početka sezone.
- Zahvaljujemo Zagrebačkoj banci što su nam ukazali povjerenje da budemo partner u ovom vrijednom projektu koji podržava male poduzetnike i cijelom kampanjom u prvi plan stavlja njihove napore i trud. Kampanju pod nazivom #prviput, 24sata podupire i realizira kako u medijskom, tako i u razvojnom smislu.
Naši developeri razvili su stranicu prviput.hr te unutar kuće vodimo kompletnu brigu o razvoju i administraciji ove platforme. Video odjel 24sata optimizira sav video sadržaj za objavu na social kanalima. Naš native tim zaslužan je za cjelokupan native sadržaj na webu i u printu 24sata, kao i za predstavljanje pobjednika Zabinog B2B natječaja u kojem su odabrani mali poduzetnici koji se posebno ističu svojim radom.
Čestitamo Zagrebačkoj banci i partnerskim agencijama Señor i 404 na odličnoj ideji i inicijativi da se kroz pozitivnu priču pomogne malim poduzetnicima u turizmu.
Ponosni smo što smo dio ovog projekta, jer kreiranjem ove platforme, sadržaja i cjelokupne promocije, mali poduzetnici dobivaju priliku da ih cijela Hrvatska vidi - rekao je Zoran Turković, direktor uprave 24sata.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka