Obavijesti

Promo sadržaj

Za DK Home presented by A1, ekskluzivni zagrebački događaj, otvorena je lista čekanja

Za DK Home presented by A1, ekskluzivni zagrebački događaj, otvorena je lista čekanja
2

Ako niste rezervirali svoja mjesta, možete se upisati na listu čekanja, a organizatori će vas na vrijeme obavijestiti o mogućnosti sudjelovanja 14. i 15. lipnja na zagrebačkom Tuškancu!

Ljetna pozornica Tuškanac 14. i 15. lipnja 2021. postat će dom festivala DK Home presented by A1 – mjesta na kojemu će se nakon duge zime u prirodnoj oazi usred grada okupiti komunikacijski stručnjaci. Organizatori Dana komunikacija ovaj su spin-off rovinjskog festivala posvetili domaćim stručnjacima i domaćoj pameti, stoga će to biti mjesto za umrežavanje, razmjenu iskustava na panel-diskusijama i odavanje počasti najkvalitetnijim hrvatskim projektima.

Svega dva tjedna nakon najave festivala i otvaranja rezervacija kapaciteti su, uz velik interes komunikacijske zajednice, popunjeni, a ako niste dosad osigurali svoja mjesta, i dalje možete ispuniti prijavnicu te svoje ime smjestiti na listu čekanja.

Davor Bruketa, član Organizacijskog odbora Dana komunikacija

Svima nam nedostaje ona dobra stara napetost dok iščekujemo da nas prozovu na pozornicu kako bismo održali svoj pobjednički govor – a i bila bi šteta propustiti priliku za privremeno napuštanje kućnih ureda. Upišite se na listu čekanja kako bismo se mogli družiti u lipnju na Tuškancu, kvalitetno se pohvaliti svojim najboljim radovima i usput prikupljenim uvidima“, poručio je Davor Bruketa, član Organizacijskog odbora Dana komunikacija.

Upis na listu čekanja omogućen je kako bi organizatori svima koji svoje kotizacije nisu nabavili na vrijeme povećali šansu za dolaskom i druženjem na Tuškancu. Kapaciteti se popunjavaju u skladu s epidemiološkim okolnostima i uz dosljedno pridržavanje svih potrebnih mjera uz boravak na otvorenom i propisanu distancu.

A1 je generalni partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Cerovski Print Boutique, Presscut i drugi.

Sve informacije o DK Homeu presented by A1 i kotizacijama potražite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.

 

O ORGANIZATORIMA: Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Stigao i u Hrvatsku najprodavaniji na svijetu Mister Džirlo mini električni automobil
PROMO

Stigao i u Hrvatsku najprodavaniji na svijetu Mister Džirlo mini električni automobil

FOTKAJ i zaradi 200€
Pronađite mjesto gdje se krije sreća
PROMO

Pronađite mjesto gdje se krije sreća

Dođite i uživajte u atmosferi koja slavi pisanu riječ. Jer sreća se često krije upravo među stranicama dobre knjige
Istraživanje potvrdilo: Tommy je prvi izbor u kategoriji mesa i mesnih proizvoda
PROMO

Istraživanje potvrdilo: Tommy je prvi izbor u kategoriji mesa i mesnih proizvoda

Tommy - Najbolja Mesnica