Turizam i postpandemijski svijet u mnogočemu su povezani. Potreba za putovanjem ne prestaje i turisti su više nego ikada željni putovanja, upoznavanja različitih kultura, lokalne gastronomije i običaja. Stoga, svaka zemlja koja iskoristi trenutak za vlastitu promociju i koja se pobrine za jedinstveni doživljaj svojim posjetiteljima, zasigurno će mnogostruko profitirati u narednim godinama. Tajna se krije upravo u obrazovanju stručnjaka koji će znati odgovoriti na novu paradigmu upravljanja doživljajem
Visoko učilište koje stvara buduće lidere za razvoj turizma
Upravljanje doživljajem u turizmu može se definirati kao proces upravljanjem iskustvom turista u destinaciji, a stručnjaci ga nazivaju i turizmom druge generacije. Upravo iz tog razloga potrebno je obrazovati buduće, tako zvane, menadžere doživljaja, što mnogi nazivaju i „zanimanjem budućnosti“ u dinamičnom sektoru turizma.
Jedinstven koncept obrazovanja turističkih stručnjaka
Diplomski studij Upravljanje doživljajem u turizmu na Edward Bernays University Collegeu odgaja nove generacije menadžera iskustva i doživljaja koji su usmjereni na pružanje iskustva i doživljaja visoke vrijednosti za potrošače. Studij je nastao kao odgovor na potrebu hrvatskog i regionalnog tržišta turizma za kvalitetnim ljudskim resursima, a objedinjuje trendove i najnovije svjetske prakse ekonomije doživljaja.
Program ovog diplomskog studija razvio se u bliskoj suradnji s relevantnim institucijama i stručnjacima iz turističke industrije, a jedinstven je jer slijedi put razvoja usmjerenog na znanstvenu podlogu koju čini povezanost mnogih područja - od antropologije, sociologije i psihologije do političkih znanosti, ekonomije, marketinga i ekologije.
Diplomski studij predstavlja savršenu nadogradnju znanja i vještina za obavljanje najkompleksnijih zadataka u upravljanju doživljajem u turizmu po završetku preddiplomskog studija Menadžment i marketing turističke destinacije. Ovaj pak preddiplomski studij predstavlja programski, sadržajno i metodološki najinovativniji studij turizma u Hrvatskoj.
Veliki broj praktične nastave
Važno je istaknuti da se oba studija, diplomski i preddiplomski, izvode u bliskoj suradnji gospodarskog te turističkog sektora, koji predstavljaju nužni spoj teorije i prakse koja je zastupljena već od prve godine.
Tako polaznici ovoga zagrebačkog visokog učilišta imaju mogućnost izbora obavljanja stručne prakse u preko 130 partnerskih institucija, među koje se ubrajaju turističke zajednice i agencije, neki od najpoznatijih hotelskih lanaca, destinacijske menadžerske tvrtke, agencije za organizaciju manifestacije te različite institucije koje se bave turizmom.
Tijekom pet godina studija, uključujući praktikume i stručnu praksu, studenti Bernaysa prođu kroz gotovo 1 200 radnih sati u okruženju praktičara koji svakog dana primjenjuju znanja na operativnoj i menadžerskoj razini. Navedeno studentima pruža idealnu mogućnost za rast i razvoj te neprocjenjivo profesionalno iskustvo stečeno već za vrijeme studiranja.
Do posla u roku od tri mjeseca nakon završetka studija
Uz sve navedeno, važno je istaknuti i visoku zapošljivost Bernaysovih studenata. Naime, njih se gotovo 90 % zaposli u roku od tri mjeseca nakon završetka studija, a ¼ već tijekom studija u partnerskim institucijama. Razlog takvim izvrsnim rezultatima krije se u pomno osmišljenom programu koji obrazuje mlade stručnjake za poslove budućnosti.
Neka studij turizma na Edward Bernays University Collegeu bude tvoja #najboljaodluka. Više informacija o studiju pronađi na bernays.hr ili najboljaodluka.hr!
Nova generacija Uplift akademije: 32 poduzetnika kreće na put poslovnog razvoja
Kako jednostavnije uživati u kavi, ali bez kompromisa? Otkrijte nove instant napitke
Opremite dom vrhunskom tehnologijom – Alles asortiman po vašoj mjeri