Vinarija Enosophia predstavila je liniju DIKA u novom ruhu. Svako od osam vina savršeno predstavlja Slavoniju u boci, odnosno sve ono što ova plodna regija jest
Vina iz srca Slavonije po guštu su svakog vinoljupca
Posebna, jedinstvena, jednostavna, a opet tako bogata. Takva je Slavonija, potvrdit će to svaki Slavonac, ali i svi oni koji u te krajeve dođu kao gosti. A kako bi izgledala Slavonija kad bismo je stavili u bocu? Izgledala bi kao nova linija DIKA vina jer upravo to je bila misija vinarije Enosophia iz Feričanaca –vina koja na najbolji mogući način pričaju bogatu tradiciju Slavonije prožetu modernim notama.
Iz vinarije Enosophia vrlo slikovito opisuju što su htjeli postići svojim DIKA vinima.
„DIKA su obitelji koje generacijama obrađuju svoje vinograde, i obitelji koje su iz Slavonije krenule u svijet. DIKA je naš slavonski ponos: plodna zemlja, naše autohtone sorte i sorte koje smo prigrlili kao svoje. DIKA je priroda koju smo sačuvali, poput šuma slavonskog hrasta koje nas okružuju i od kojih nastaju bačve kakve se koriste u najpoznatijim svjetskim vinarijama“, poručuju u vinariji.
Kad se spoje umjetnost i vino…
DIKA je linija od osam vina dostupnih na policama još od 2009. godine. Prvo lansiranje u javnost doživjela je pobjedom na Festivalu Graševine u Kutjevu iste godine. Od samih početaka DIKA je bila sinonim za inovativnost, moderan pristup i vrijednost više za potrošače, a nedavno je predstavljeno njezino treće izdanje. Riječ je o osam vina koji dolaze u novom izdanju, odnosno imaju nove etikete od kojih svaka priča posebnu priču, a nit vodilja je bila povezati vina i umjetnost koji od davnina idu ruku pod ruku. Liniju čine Rose, Graševina, Sauvignon blanc, Chardonnay, Frankovka, Cabernet sauvignon te kupaže Sinergo crni i Sinergo bijeli.
„Kao vinarija smo prepoznatljivi po svojoj vjernosti spoju tradicije i inovativnosti – aktivni smo u praćenju i stvaranju trendova, a istovremeno ne odustajemo od promicanja svih vrijednosti i ljepota naše Slavonije kroz sva naša vina na koja smo ponosni“, poručuje Martin Kovačević, direktor vinarije i glavni enolog.
Rebranding DIKA vina dolazi u razdoblju kad je vidljiva intenzivna popularizacija vina uz hranu, ponajviše među mlađom populacijom punoljetnih vinoljubaca, što donedavno nije bio čest slučaj. Danas je vino najbolji pratitelj omiljenom obroku sve većem broju ljudi i nije rezervirano isključivo za otmjene večere i slavlja, stoga je DIKA idealan izbor koji nudi vrhunska vina po najboljoj vrijednosti za novac, za uživanje u trenutku – neovisno o tome radilo se o uobičajenom druženju za obiteljskim stolom ili pak o većim okupljanjima i posebnim druženjima. DIKA vina dostupna su u gotovo svim vodećim trgovačkim lancima u Hrvatskoj.
U korak sa svjetskim trendovima
No osim što nude bogatstvo okusa u kojima svatko može pronaći ono vino koje mu je najviše „po guštu“, samim rebrandingom u vinariji Enosophia pokazuju da u poslovnom smislu nastavljaju biti predvodnici trendova na domaćem tržištu. Tako su 2015. među prvima uveli navojne zatvarače prateći svjetske trendove na tržištu vina, gdje takvi zatvarači čuvaju kvalitetu vina od punjenja do konzumacije, olakšavaju konzumaciju tj. otvaranje, ali i osiguravaju da vino nakon otvaranja još neko vrijeme sačuva svoje arome i karakteristike. Svakom promjenom donosi se poboljšanje kvalitete, ali i čuva ono što je dobro u prethodnim verzijama osiguravajući tako da svim ljubiteljima vina nude samo najbolje.
Uostalom, DIKA vina su vina koja će svoju priču najbolje ispričati kad ih kušate. Probajte!
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka