Vesna Sirovina i Ivana Grčić, majka i kći iz Samobora, zajedničkim su snagama od male kućne radinosti stvorile brend Melli Aromatica i to s ciljem promjene svijesti ljudi o važnosti očuvanja prirode
Vesna i Ivana brendom Melli Aromatica mijenjaju svijest ljudi o važnosti očuvanja prirode
Kada je Vesna sinu počela spravljati prirodne pripravke kako bi mu olakšala disanje, u njoj se ponovno probudila ljubav prema izradi prirodnih proizvoda. Odlučila je završiti školu aromaterapije i tako krenuti u veću proizvodnju.
Nakon rođenja Ivaninog djeteta, zajedno su počele tražiti prirodne deterdžente i omekšivače koji će biti nježni za kožu unučice. I tada je Vesna odlučila isprobati različite mješavine i u konačnici kreirati svoje proizvode. U njihovom se asortimanu tako danas nalaze EKO deterdžent i EKO omekšivač za rublje, izrađeni od prirodnih sirovina, kao ostvarenje ideje o kojoj Vesna i Ivana već godinama promišljaju.
Riječ je o proizvodima u čijoj se recepturi nalaze biljna ulja masline i kokosa, prirodna sapunska baza, limunska kiselina i ostali blagi sastojci. Nose oznaku VEGAN koja garantira da proizvodi ne sadrže sastojke životinjskog porijekla, kao i da nisu testirani na životinjama. Temeljeni su na biorazgradivoj recepturi i nježni su prema koži, odjeći, kućanskim aparatima i prirodi. Ne sadrže parabene, sulfate i bojila, a istovremeno djeluju vrlo učinkovito. Zbog njegove guste i kremaste teksture, već je mala količina deterdženta dovoljna za pranje rublja. Može se koristiti za ručno i strojno pranje na temperaturama od 30 do 90 °C. Svojim decentnim mirisom pamuka, koji priziva najljepša sjećanja iz doba kada se rublje sušilo u dvorištima te momentalno vraća u djetinjstvo, oduševljava i omekšivač za rublje.
Vesna i Ivana nisu imale proizvodni pogon ni potrebne certifikate. Ipak, imale su plan i viziju očuvanja okoliša. Priliku za realizaciju svoje ideje prepoznale su u prijavi na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca.
Nakon što su, uz pomoć stručnog tima kompanije SPAR Hrvatska, uspjele dobiti sve potrebne certifikate, dozvole i isprave, kao i usavršiti svoj proizvodni pogon, SPAR je naručio 4000 komada deterdženta i 2000 komada omekšivača s potpisom Melli Aromatica.
Proizvodi se nalaze na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz životnu i poduzetničku priču Vesne i Ivane, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj još sedmero kandidata, koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
Ispitano 50,000 zaposlenika: Najzadovoljniji međuljudskim odnosima
Brunch s Djedicom u dječjem gradu – božićni event o kojemu svi maštaju!