Za sve korisnike Netflixa u Hrvatskoj, pored već objavljenih hitova ‘Cvrčak i Mravica‘ i ‘Marginalci‘, na ovu streaming platformu uskoro stižu i velike uspješnice kao što je ‘Narodni heroj Ljiljan Vidić‘, ‘Šegrt Hlapić‘, ‘Svećenikova djeca‘, ‘Koja je ovo država‘, ‘Sonja i bik‘, ‘Moj dida je pao s Marsa‘, ‘Maršal‘, ‘Ustav Republike Hrvatske‘, ‘Ufuraj se i pukni‘ i ‘Kauboji‘
Velik broj hrvatskih filmova na Netflixu
Hrvatska filmska industrija bilježi još jedan povijesni trenutak. Na najvećoj globalnoj streaming platformi – Netflix, uskoro će se naći sveobuhvatna ponuda domaćeg filmskog sadržaja. Ovo je dosad najznačajniji iskorak u prepoznavanju i plasiranju domaće kinematografije na streaming scenu.
Tako već ovog tjedna korisnici Netflixa u Hrvatskoj imaju priliku uživati u dva najgledanija recentna naslova hrvatske kinematografije.
Prvi je dugometražni animirani film ‘Cvrčak i Mravica‘, koji je pogledalo više od 75 tisuća gledatelja u hrvatskim kinima, koji na Netflixu dostupan od prošlog tjedna, a od ovog tjedna i najveći prošlogodišnji domaći kino hit koji je u kinima pogledalo gotovo 55 tisuća gledatelja, komedija Ljubomira Kerekeša ‘Marginalci‘.
‘Cvrčak i Mravica‘ nudi osvježavajući pogled na klasičnu priču, a ujedno je i prvi hrvatski animirani film rađen u 3D tehnici animacije koji je po mnogočemu jedinstven i važan projekt moderne hrvatske kinematografije inovativnog studija Diedra iz Zagreba, u koprodukciji Zagreb Filma.
Glasove glavnim likovima u filmu posuđuju Tara Thaller, Marko Petrić, Filip Vidović, Jadranka Krajina, Katarina Madirazza, Hrvoje Kečkeš, Dušan Bućan, Mladen Vasary, Luka Petrušić, Domagoj Janković, Damir Martinović Mrle i drugi, dok su songovi djelo Gordana Muratovića, poznatijeg kao Coco Mosquito. Redatelj filma je Luka Rukavina.
Film prati avanture Cvrčka koji sanja o glazbenoj karijeri i Mravice koja mu pokušava pokazati vrijednosti marljivog rada.
‘Cvrčak i mravica‘ je film domaće produkcije koji će se još godinama prikazivati u sklopu organiziranih i školskih projekcija i već ga sada možemo svrstati među najbolja filmska otvaranja u novijoj hrvatskoj povijesti. Koliko je ovaj film važan i potreban za hrvatsku kinematografiju te širenje filmske i općenito audiovizualne kulture te specifičnih znanja vezanih uz audiovizualno stvaralaštvo, dokazuju brojne reakcije djece koja su ga već pogledala u kinima, ali i njihovih odgojitelja i roditelja.
S druge strane, ‘Marginalci‘ su u kinima diljem Hrvatske ispisali povijest domaće kinematografije kao prvi niskobudžetni nezavisni film koji je je postao veliki kino hit te najgledaniji domaći film 2022. godine. Radi se o komičnoj priči produkcije Kerekesh Teatra i Ljubomira Kerekeša koja na iznimno zabavan i duhovit način prikazuje život grupe ljudi na rubu društva koji se bore s vlastitim demonima i traže svoje mjesto pod suncem.
U filmu ‘Marginalci‘, između ostalih, glume Ljubomir i Jan Kerekeš, Ana Begić Tahiri, Ksenija Marinković, Draško Zidar, Marija Krpan i Mijo Pavelko.
Pored navedenih naći će se i slijedeći naslovi: ‘Narodni heroj Ljiljan Vidić‘, ‘Šegrt Hlapić‘, ‘Svećenikova djeca‘, ‘Koja je ovo država‘, ‘Sonja i bik‘, ‘Moj dida je pao s Marsa‘, ‘Maršal‘, ‘Ustav Republike Hrvatske‘, ‘Ufuraj se i pukni‘ i ‘Kauboji‘ koji će uskoro biti dostupni korisnicima Netflixa u Hrvatskoj.
Ugovoreni portfelj između Blitz grupe i Netflixa označava važan trenutak za domaću kinematografiju koji ne samo da će snažno utjecati na ‘vidljivost’ i prepoznavanje domaćega filma, već će i pomoći razvoju hrvatske kinematografije i oporavku cjelokupne industrije stvarajući nove prilike za kreatore sadržaja i producente.
Ovim plasmanom odabranog sadržaja na najvećoj globalnoj streaming platformi ostvareno je dodatno priznanje i aprecijacija domaćeg sadržaja a hrvatski filmovi dobivaju priliku dosegnuti široku publiku.
Blitz grupa, vodeća filmska kompanija u regiji koja je preko trideset godina posvećena distribuciji i produkciji kvalitetnih filmskih sadržaja, ovim je postignućem potvrdila status lidera.
Kroz desetljeća, Blitz je bio odgovoran za distribuciju gotovo 140 filmova domaće produkcije, s ukupno ostvarenih više od 2,36 milijuna gledatelja, što čini 71% ukupnog broja gledatelja domaćih filmova od 1999. godine, kada je grupa krenula s distribucijom domaćeg filma.
Nova generacija Uplift akademije: 32 poduzetnika kreće na put poslovnog razvoja
Povezanost počinje gdje prepreke nestaju
Kako jednostavnije uživati u kavi, ali bez kompromisa? Otkrijte nove instant napitke