Obavijesti

Promo sadržaj

Udruga Korablja Arka poziva na pomoć u izgradnji kuće za osobe s intelektualnim teškoćama

Udruga Korablja Arka poziva na pomoć u izgradnji kuće za osobe s intelektualnim teškoćama
12

Poznati glazbenici i kreativci udružili se s ciljem prikupljanja sredstava u velikoj dobrotvornoj kampanji pod imenom „Ljubav spašava svijet“

Udruga Korablja Arka pokrenula je njihovu dosad najveću dobrotvornu kampanju pod nazivom ''Ljubav spašava svijet''. Riječ je o akciji kojoj je cilj prikupiti sredstva kako bi mogla započeti izgradnja prve Arkine kuće za odrasle osobe s intelektualnim teškoćama, ali i sve koji žele biti dio te zajednice.

U suradnji s poznatim hrvatskim glazbenicima, kampanja je obogaćena emotivnom pjesmom „Ljubav spašava svijet“ koja je na prvu osvojila brojne glazbenike. Autor stihova i glazbe je Bruno Kovačić, a aranžman i produkciju potpisuje Dragan Brnas Fudo. Pjesmu izvode Nina Badrić, Marko Tolja, Matija Cvek, Daria Hodnik, sestre Palić, Marko Kutlić, Stjepan Lach, Ivan Dečak i Ivana Marić. Iza spota stoji Tomislav Bagarić i Studio Regnare te redatelj Staš Mlinar. Video spot je sniman u prepoznatljivom Francuskom paviljonu Studentskog centra, a izdavač je Aquarius Records. 

 

Donacijom za Arkinu kuću možete pomoći proširiti rad Udruge i na taj način biti dijelom jedne lijepe humanitarne priče. Udruga Korablja Arka aktivna je već 15 godina i odgovara na društvene potrebe onih kojima je to najpotrebnije, boreći se protiv usamljenosti te odbačenosti. Misija im je izgraditi stabilnu zajednicu koja ima prostora za sve i koja sudjeluje u svakodnevnim aktivnostima, doprinoseći pozitivnim primjerom u društvu.  

12
| Foto: PROMO

Voditelj Arke Miron Perić kaže kako radionice, susrete i programe trenutno provode u unajmljenim prostorima koji im odavno nisu dovoljni. „Interes je sve veći i često primamo pozive roditelja da uključimo i njihovu djecu. Iz tog razloga kupili smo svoje prvo zemljište na području Trnave. Mi ne želimo stati na 22 člana, želimo podržati što više osoba s intelektualnim teškoćama'', kaže Perić. Vaša podrška pomaže im u ostvarenju projekta izgradnje dnevnog centra, pružajući sigurno okruženje uz Arkine stručnjake i volontere.  

Kampanju, slogan i ime pjesme je osmislila agencija Fabular, a vizualni identitet Damir Mazinjanin. 

Svi koji žele podržati ovu plemenitu akciju mogu darovati svoj prilog skeniranjem koda, putem Keks Pay aplikacije ili uplatom na HR6823400091110544439 s naznakom „Ljubav spašava svijet“. Više informacija o njihovom radu i kampanji možete saznati na službenoj stranici Udruge

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Stiže Black Friday: donosimo savjete kako još više uštedjeti
PROMO

Stiže Black Friday: donosimo savjete kako još više uštedjeti

Stiže nam Black Friday- najpopularniji svjetski dan za shopping koji se tradicionalno održava četvrti petak u studenom, a ove godine je to 29. studenoga– ili točnije ovaj petak
Svega oko 15% hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51% privatnog sektora
PROMO

Svega oko 15% hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51% privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika u privatnom sektoru, čini 62 posto svih investicija, te čak 73 posto svih ulaganja u razvoj dolazi upravo iz te baze poduzeća
Nogometna zvijezda Joško Gvardiol novi je ambasador Ožujskog piva
PROMO

Nogometna zvijezda Joško Gvardiol novi je ambasador Ožujskog piva

Hrvatski nogometni reprezentativac i zvijezda Manchester Cityja, Joško Gvardiol, novo je zaštitno lice i ambasador Ožujskog piva