Zbog radova morale su biti uvedene posebne regulacije prometa te smanjene brzine prometovanja. Tako će biti sve do završetka obnove pa se putnike moli za razumijevanje
U tijeku su intenzivni radovi na obnovi pruge između Zaprešića i Podsuseda
Nakon što su radovi na pružnoj dionici između Zaprešića i Savskog Marofa uspješno završeni, obnova pružne dionice Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor nastavljena je na dionici Zaprešić – Podsused Tvornica.
Zbog toga je trenutačno desni kolosijek na spomenutoj dionici zatvoren za promet, dok su na lijevome kolosijeku kojim se prometuje smanjene brzine prometovanja vlakova (više na https://www.hzinfra.hr/project/podsused-zapresic/).
Između kolodvora Zaprešić i Podsused TV tzv. zatvori pruge planirani su sve do završetka radova na tome dijelu dionice, a što se očekuje u rujnu ove godine. Nakon toga radovi će biti nastavljeni na dionici između Podsuseda i Zagreb Zapadnog kolodvora.
- Radovi na obnovi pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor teku predviđenom dinamikom. Na dionici od Zaprešića do Savskog Marofa već je uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a obnovljena željeznička stajališta Zaprešić-Savska i Brdovec puštena su u funkciju. Dakako, svjesni smo poteškoća s kojima se putnici susreću zbog posebne regulacije prometa, no molimo ih za razumijevanje s obzirom na to da će se obnovom pruge podići razina sigurnosti i omogućiti veća brzina vlakova, što znači da će gradsko-prigradski prijevoz putnicima postati kvalitetniji i privlačniji. - rekli su nam u HŽ Infrastrukturi.
Trenutačno se na spomenutoj dionici izvode radovi na ugradnji zaštitnoga sloja, radovi na objektima te na izmještanju pružnih kabela. U kolodvoru Zaprešić radi se antikorozivna zaštita portala kontaktne mreže. Obnavlja se i stajalište Podsused, u kojemu se uklanjaju stari peroni i uređene površine, a bit će izgrađena i nadstrešnica.
HŽ Infrastruktura u obnovu 17,8 km duge dionice Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor ulaže 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke. Radovi su počeli u svibnju prošle godine, a izvodi ih tvrtka Swietelsky. Na cijeloj dionici bit će izvedeni radovi na gornjem i donjem pružnom ustroju, obnova sustava kontaktne mreže i zamjena dotrajalih dijelova signalno-sigurnosnoga i prometno-upravljačkoga infrastrukturnog podsustava. Po završetku obnove vlakovi će cijelom dionicom prometovati brzinom od 120 km/h.
Završetak cjelokupne obnove pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor planiran je na ljeto sljedeće godine.
Srećka Križaljka Hrvatske Lutrije - Vaš put do 50.000 €
Babyland je otvorio trgovinu – i donosi prvu testnu stazu za dječja kolica u Hrvatskoj!
Srpski Mad Max „Volja Sinovljeva“ napokon stiže u domaća kina od 19.12.!