Podravka je udružila snage s Alephom kako bi tradicionalni ajvar uspješno modernizirala i približila ga novoj generaciji potrošača koristeći Snapchat.
Tradicionalni proizvod, nova generacija: Tajna uspjeha Podravka Ajvara na Snapchatu
U današnjem brzom i digitalno povezanom svijetu, čak i najtradicionalniji proizvodi suočeni su s izazovom kako ostati relevantni i privlačni novim generacijama potrošača. Kako su trendovi potrošnje evoluirali, postalo je jasno da više nije dovoljno oslanjati se na dugogodišnju reputaciju – potrošači danas očekuju inovativna rješenja i brendove koji se prilagođavaju njihovom dinamičnom načinu života. Jedan od brendova koji je prepoznao ovu promjenu je Podravka, lider u prehrambenoj industriji s proizvodima koji su nezaobilazni u mnogim kućanstvima.
Podravkin ajvar, tradicionalni prilog jelima poznat po svom bogatom okusu i svestranosti, godinama je bio favorit na stolovima, osobito u Balkanskoj regiji. Iako je ajvar prepoznat kao klasik uz roštilj i druga jela, Podravka je odlučila modernizirati proizvod kako bi se prilagodila potrebama suvremenih potrošača i ušla u srce nove generacije – Generacije Z.
Pokretanje videa...
Generacija Z, poznata po svojoj povezanosti s tehnologijom i digitalnim načinom života, očekuje više od proizvoda – traže interakciju, praktičnost i mogućnost izražavanja kroz brendove koje konzumiraju. S ciljem da odgovori na te zahtjeve, Podravka je napravila ključan korak: transformirala je ajvar iz tradicionalnog proizvoda u modernu, praktičnu opciju. Kroz inovativno pakiranje u obliku bočice s pumpicom, ajvar je postao još praktičniji za svakodnevnu upotrebu – omogućujući jednostavno doziranje i kontrolu veličine porcije.
No, modernizacija nije stala samo na fizičkom proizvodu. Kako bi podigli svijest i približili ajvar novoj publici, Aleph je udružio snage s Podravkom i preporučio Snapchat kao glavni kanal komunikacije. Snapchat, platforma koja je dom mnogih pripadnika Generacije Z, postao je ključni alat za uspostavljanje veze između brenda i mladih potrošača. Naime, istraživanja pokazuju da više od 90% korisnika Snapchata navodi kako se osjećaju sretno i povezano dok koriste aplikaciju – što ga čini idealnim medijem za ovu vrstu kampanje.
Kampanja je kombinirala moć proširene stvarnosti (AR) s kreativnim pristupom kako bi angažirala korisnike na potpuno nov način. U središtu kampanje bio je inovativan AR filter koji je kroz emotikone sastojaka ajvara vizualno komunicirao glavne atribute proizvoda. Korisnici Snapchata mogli su na zabavan i interaktivan način „nositi“ sastojke ajvara iznad svojih glava, koristeći emotikone, univerzalni jezik digitalne generacije. Time je stvoren kreativan i dinamičan način za približavanje ajvara mlađoj, tehnološki osviještenoj publici.
Rezultati ove kampanje na Snapchatu pokazuju iznimne brojke. Kampanja je dosegla više od 320.000 jedinstvenih korisnika, koji su podijelili svoje Ajvar Squeeze brendirane slike ili video više od 115.000 puta. Prosječno vrijeme korištenja AR leće bilo je 39 sekundi, što demonstrira značajnu razinu angažmana i interes korisnika. Dijeljenje među korisnicima putem Snapchata dodatno je proširilo doseg kampanje, ostvarujući rezultat od 79.000 Earned dosega .
AR leća osvojila je maštu širokog spektra korisnika, o čemu svjedoči veliki broj dijeljenja, dok činjenica da su korisnici spremali leću pokazuje njezinu dugotrajnu vrijednost. Prosječno vrijeme korištenja od 39 sekundi dodatno potvrđuje njezinu sposobnost da zadrži pažnju i stvori impresivno iskustvo.
Ova kampanja nije samo naglasila svestranost ajvara kao namaza, već je pokazala kako se tradicionalan proizvod može uspješno prilagoditi modernim platformama. Kroz korištenje Snapchata i proširene stvarnosti, Podravka je uspjela stvoriti vezu s Generacijom Z, prezentirajući ajvar kao ne samo ukusan i prirodan dodatak jelima, već i kao zabavan i moderan proizvod u skladu s digitalnim načinom života - uz pravo pozicioniranje i suvremenu komunikaciju.
Srećka Križaljka Hrvatske Lutrije - Vaš put do 50.000 €
Babyland je otvorio trgovinu – i donosi prvu testnu stazu za dječja kolica u Hrvatskoj!
Srpski Mad Max „Volja Sinovljeva“ napokon stiže u domaća kina od 19.12.!