Obavijesti

Promo sadržaj

Tommy nastavlja priču koju volimo: "Tommy zna što voliš" osvaja srca kupaca

Tommy nastavlja priču koju volimo: "Tommy zna što voliš" osvaja srca kupaca

Tvoja priča je i naša priča, naše misto je i #TvojeMisto…

Trgovački lanac Tommy, domaći maloprodajni lider u 100% hrvatskom vlasništvu, nedavno je predstavio seriju reklamnih spotova pod sloganom 'Tommy zna što voliš'. Riječ je o nastavku priče započete 2022. godine velikom komunikacijskom platformom #TvojeMisto kojom Tommy slavi svoje kupce, a sada dodatno naglašava blisku povezanost s njima i razumijevanje njihovih potreba, što ovaj uspješni trgovački lanac izdvaja na tržištu već dugi niz godina. 

Tvoja priča je i naša priča, naše misto je i #TvojeMisto… 

Kampanja prikazuje sretne obiteljske i prijateljske trenutke, stvarajući toplu i emotivnu priču koja govori o tome kako su Tommy prodavaonice i njihovi proizvodi sastavni dio svakodnevice brojnih građana. Spotovi prikazuju obiteljska druženja, poput pečenja kolača i nedjeljnih obiteljskih ručkova, kao i sretne trenutke dječje igre i uživanje u ljetu – uz neizostavnu dozu tople i pozitivne emocije.  

Svaki od TV spotova odražava vrijednosti zajedništva, obitelji i prijateljstva, uz ljubav prema domaćim proizvodima, što su ujedno i ključne vrijednosti branda. "Naši se kupci prepoznaju u ovim pričama koje su doista autentične i povezane s njihovim svakodnevnim iskustvima", pojasnili su iz Tommyja. "Tommy je oduvijek bio i ostao #TvojeMisto, jer razumije što kupci vole i jer je Tommy mjesto gdje se ljudi osjećaju dobro i rado vraćaju."  

Više od 70% asortimana domaćeg porijekla  

Jedna od najvećih snaga Tommyja je svježina asortimana voća, povrća, mliječnih i pekarskih proizvoda, svježeg mesa i ribe. Suradnja s lokalnim OPG-ovima i potpora hrvatskoj proizvodnji jedan je od strateških ciljeva ovog trgovačkog lanca, što potvrđuje podatak da je više od 70% asortimana domaćeg porijekla.  

Tommy kontinuirano radi na unaprjeđenju svoje ponude, prilagođavajući je potrebama i željama kupaca. Posebno su dobro prihvaćeni proizvodi robnih marki Delicato, Bondi i T!, koji spajaju povoljne cijene s visokom kvalitetom. Većina proizvoda pod privatnim markama Tommyja dolazi od renomiranih hrvatskih proizvođača, što jamči zdrav, svjež i domaći izbor. 

S više od 228 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, u devet hrvatskih županija i gradu Zagrebu, trgovački lanac Tommy danas je jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj s više od 611 milijuna eura prihoda u 2023. godini. Ovaj uspjeh nije samo rezultat brojki, već i vjernosti kupaca, što dodatno potvrđuje certifikat "Odabrale mame" za 2023. godinu. Prema ocjeni majki, Tommy je proglašen najboljim mjestom za obavljanje cjelovite kupnje u kategoriji internet trgovine hranom i pićem. 

Pored toga, Tommy se ponosi svojim dugogodišnjim društveno odgovornim poslovanjem. Sponzorstva sportskih klubova, kulturnih, društvenih i humanitarnih događanja, institucija i pojedinaca, kao i projekti poput "Tommy studentske srijede" i "Tommy popust za umirovljenike" samo su neki od načina na koje Tommy vraća zajednici. Nedavno sponzorstvo Hajdukove kampanje za najmlađe navijače i članove kluba 'Vridilo se rodit', čiji je cilj promocija pozitivnih sportskih vrijednosti kod djece, samo je jedan u nizu uspješnih primjera komunikacije sa zajednicom.  

Tvoja priča je i naša priča, naše misto je i #TvojeMisto… 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
PROMO

Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?

Promet u urbanim sredinama postaje sve izazovniji. U RH, prema Popisu stanovništva iz 2021. godine (DZS), postoje 123 grada od kojih samo Zagreb, Split i Rijeka– imaju više od 100.000 stanovnika.
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
PROMO

Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru

Dok Vukovarska Ada na svoj riječni otok privlači kupače, Adica će tek postati prava vukovarska atrakcija.
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
PROMO

U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka

U karijeri Krzysztofa Piąteka nije nedostajalo lijepih trenutaka. I uzvišeni trenuci, na kraju krajeva, ovo je priča o "Pjoni", vjerojatno najpoznatijem "revolverašu" u povijesti Dzierżoniówa. Svi se sjećamo scena iz Italije kada je zabijao gol za golom. Tada je dječak iz Donje Šleske osvojio talijanske salone.