Argeta je najavila prodor u inovativan i uzbudljiv svijet nezamjenjivih tokena, poznatijih kao NFT (eng. non-fungible token)
Što imaju zajedničko Argeta, Adidas i Pepsi?
Argeta će se tako pridružiti malom broju svjetski poznatih robnih marki s vlastitom kolekcijom NFT-a – a time će pomaknuti još jednu važnu granicu jer će postati prva FMCG robna marka u našoj regiji s vlastitom kolekcijom NFT-a.
Novo doba Argete u digitalnom prostoru
Iako je Argeta robna marka s tradicijom, snalazi se i u svijetu suvremenih tehnologija koji se brzo mijenja.
Dokaz ćemo dobiti 9. ožujka, kada će Argeta svoje slavno pakiranje paštete prenijeti u digitalni svijet epskih dimenzija. Uključivanjem svoje robne marke u novi tehnološki prostor Web3.0, Argeta će se pridružiti malom broju svjetskih marki kao što su Facebook (Meta), Adidas, NBA i Pepsi Co.
„I konkurencija će željeti imati Argetin NFT”
„Argeta je spremna na nova vremena i želi pratiti svoje obožavatelje bez obzira na to gdje žive svoje živote – u digitalnom ili fizičkom svijetu”, ishod kolekcije NFT komentirao je Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat i internacionalizaciju.
Skeptičnost prema novim tehnologijama očekivana je, ali ih to ne brine previše: „Vjerujemo da će i konkurencija poželjeti imati jedan od Argetinih NFT-a”, duhovito je rekla Živa Deu, voditeljica digitalne strategije u strateškom poslovnom području delikatesni namazi u Atlantic Grupi.
Argetinu kolekciju NFT-a čini 21 nezamjenjiv žeton, a više pojedinosti u Argeti nam još nisu željeli otkriti. Kolekcionarska serija Argetinih NFT-a inspirirana je značajkama robne marke, kao i novim vremenima u još neistraženim prostorima budućnosti.
Za besplatne NFT-e moći će se natjecati svi: „Želimo postići da svatko može iskoristiti tu priliku i natjecati se za doživljaj novoga svijeta te postati ponosni vlasnik NFT-a”, za kraj je pojasnila Petra Čadež, direktorica marketinga u strateškom poslovnom području delikatesni namazi u Atlantic Grupi.
Tko želi postati vlasnik Argetinog NFT-a?
Argetina kolekcija NFT-a zaživjet će 9. ožujka na Argetinom Instagram profilu u 21 sat.
Bit će dostupan 21 unikatni NFT, a za vlasništvo se mogu natjecati svi korisnici društvenih mreža. Sve što će ljubitelji Argete morati učiniti jest da komentarom ispod objave na društvenim mrežama uvjere Argetinu zajednicu da zaslužuju postati vlasnik Argetinog NFT-a.
Svi budući vlasnici različitih Argetinih NFT-a time će dobiti komadić identiteta robne marke, a kao vlasnike ih u budućnosti očekuje još iznenađenja.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
Ispitano 50,000 zaposlenika: Najzadovoljniji međuljudskim odnosima
Brunch s Djedicom u dječjem gradu – božićni event o kojemu svi maštaju!