Obavijesti

Promo sadržaj

Stari lisac Davor Gobac dijeli životne trikove i putovanje

Stari lisac Davor Gobac dijeli životne trikove i  putovanje
2

Nakon što je ovog proljeća postao zaštitno lice televizijske kampanje za jabukovaču Stari lisac, Davor Gobac odnedavno je u novoj ulozi Starog lisca, i to u sklopu nove digitalne kampanje

Životna škola Starog lisca donosi online serijal u obliku video lekcija u kojima Stari lisac Davor Gobac donosi novu dozu trikova te  dijeli zabavne i lukave trikove kako se snaći u svakodnevnim situacijama.  Tako ćemo, na primjer, moći saznati kako se snaći na razgovoru za posao, kreativno pregovarati ili kako se ludo provesti s malim budžetom. Slogan kampanje „Gledaj i uči!“ poziva sve da se aktivno uključe u kampanju i nauče ono što možda nisu imali prilike naučiti kroz tradicionalni oblik predavanja. Popularni roker odlična je personifikacija iskustva, samouvjerenosti i lukavstva te odličan odabir za dijeljenje životnih trikova na sebi svojstven i zabavan način. 

Pet različitih video lekcija objavljivat će se svaka dva tjedna na stranici www.zivotnaskola.hr zaključno sa 7. prosincem. Uz to Stari lisac organizira i nagradni natječaj u kojem najlukaviji imaju mogućnost osvojiti putovanje za dvije osobe u Veliku jabuku. Svi koji žele sudjelovati u natječaju trebat će ostaviti svoje podatke na navedenoj stranici, pogledati sva video predavanja Starog lisca, odgovoriti na pitanje nakon svakog videa, skupljati bodove te na kraju riješiti završni ispit. Za razliku od lakših pitanja svaka dva tjedna, završno ispitno pitanje zahtijevat će lukavstvo, kreativnost i originalnost. To su osobine koje većina ljudi zapravo već ima, pa Gobac svakog sudionika potiče da ih i pokaže te tako „probudi Starog lisca u sebi“. 

Više informacija o jabukovači osvježavajućeg okusa spravljenoj od sočnih jabuka s 4,5% udjela alkohola dostupne su na www.starilisac.hr i na Facebook stranici, a kako popularni roker i Stari lisac „gasi žeđ za znanjem“ može se provjeriti od 9. listopada na www.zivotnaskola.hr.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
PROMO

Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!

Prilika za sve čitatelje 24sata! Pridružite se prestižnom programu AI Adopter in Business Diploma na SSBM Geneva i usvojite ključne vještine za implementaciju AI-ja u poslovanje
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
INA ponovno nagrađuje vjernost: tu je nova prilika za osvajanje sjajnih nagrada!
PROMO

INA ponovno nagrađuje vjernost: tu je nova prilika za osvajanje sjajnih nagrada!

Četvrti put ove godine INA nagrađuje svoje vjerne kupce. Nagradna igra „INA Loyalty provuci, nagrade izvuci“ počela je 15. listopada i traje do 5. prosinca