Obavijesti

Promo sadržaj

Sajam vjenčanja stiže u Arenu Zagreb od 3. do 5. veljače s 200 izlagača

Sajam vjenčanja stiže u Arenu Zagreb od 3. do 5. veljače s 200 izlagača
10

U novu sezonu s potpisom Sajma vjenčanja!

Najveća i najraskošnija manifestacija vjenčane tematike u regiji - Sajam vjenčanja Zagreb - održava se od 3. do 5. veljače u Areni Zagreb. Uz brojne predstavnike vjenčane industrije Sajam vjenčanja otvara svoja vrata 24. godinu za redom, ali i nastavlja tradicionalnu, dobrotvornu akciju pomoći štićenicima Udruge liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim greškama Veliko srce malom srcu.

Sajam vjenčanja Zagreb vraća se u punom sjaju u Arenu Zagreb! Ovaj nacionalni projekt okupit će na više od 5.500 m2 mnoštvo izlagača iz svijeta vjenčanja - salona vjenčanica i dizajnera, zlatara, cvjećara i slastičara, catering kuća, fotografa, dekoratera, oganizatora vjenčanja te ostalih predstavnika za organiziranje svadbene svečanosti. Već 24. godinu za redom na Sajmu vjenčanja Zagreb posjetitelje očekuje bogat i sadržajan program - zanimljive promocije, kreativne radionice, degustacije slastica, cvjetne radionice, prezentacije trendova u vjenčanoj modi, nagradne igre s vrijednim darovima, dobrotvorna tombola i atraktivne pogodnosti za uštedu prilikom organiziranja vjenčane svečanosti...

Dobrotvorna akcija Sajma vjenčanja za djecu s prirođenim srčanim bolestima, uz podršku glazbenih zvijezda

Sajam vjenčanja Zagreb tradicionalno pomaže najmlađima, a već je 5. godinu zaredom njegovo dobrotvorno djelovanje usmjereno prema humanitarnoj udruzi liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim greškama Veliko srce malom srcu. Da je za život dovoljno i pola srca, pokazuju najmlađi štićenici Udruge, a u Hrvatskoj trenutno ima preko 10.000 djece sa srčanim bolestima i svake se godine rađa još najmanje 500. Unatoč tome, svijest javnosti o položaju i problemima s kojima se susreću djeca s prirođenim srčanim bolestima i njihovi roditelji još uvijek je iznimno niska. Stoga će zagrebački Sajam vjenčanja uoči obilježavanja Festivala srca - Svjetskog tjedna djece s prirođenim srčanim bolestima (7.-14. veljače) podržati djelovanje Udruge, kroz donatorsku tombolu za posjetitelje s bogatim fondom nagrada. Događanje će glazbenim nastupom u u subotu, 4. veljače, uveličati i zvijezde - Sandi Cenov, Antonija Šola i David Temelkov - koji će zapjevati za najmlađe štićenike udruge Veliko srce malom srcu!

10
| Foto: PROMO/Neva Zganec/Dusko Marusic/Pixsell

Kako se pripremiti za veliki dan, koji su trendovi u vjenčanoj modi, kako cvijećem i slasticama začiniti dan iz snova, gdje savladati korake za prvi ples, koje je vjenčano prstenje in? Odgovore na ta i druga pitanja potražite na Sajmu vjenčanja u Areni Zagreb od 3. do 5. veljače, uz atraktivne sajamske pogodnosti i popuste za uštedu prilikom organiziranja dana iz snova!

Radno vrijeme je od 3. do 5. veljače 2023. godine: petak od 14 do 20 sati, subota od 10 do 20 sati, i nedjelja od 10 do 19 sati. Ovdje možete naći detaljnije informacije o Sajmu vjenčanja.

PROGRAM:

PETAK, 3. veljače

14.00 – 20.00h

SUBOTA, 4. veljače 10.00 – 20.00h 12.00 Gastro trendovi by Catering Kvatrić 14.00 Zvjezdasta radionica – animacija djece na vjenčanjima Little Stars by Nina 15.00 Vjenčanica iz snova i savršen izgled na dan vjenčanja 16.00 Trendovi u vjenčanjima za 2023. godinu 18.00 Cocktail druženje uz glazbu i zvijezde

NEDJELJA, 5. veljače

10.00 – 19.00h 12.00 Slastice na vjenčanju 15.00 Trendovi u zaručničkom i vjenčanom prstenju 16.00 Vjenčanica iz snova i savršen izgled na dan vjenčanja 17.00 Plesna radionica

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
PROMO

Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!

Prilika za sve čitatelje 24sata! Pridružite se prestižnom programu AI Adopter in Business Diploma na SSBM Geneva i usvojite ključne vještine za implementaciju AI-ja u poslovanje