Obavijesti

Promo sadržaj

S Anom Sasso ili bez – Pipi se vraća na velika vrata

S Anom Sasso ili bez – Pipi se vraća na velika vrata
3

Ljeto nam se vratilo! Nije još, ali sad će! A što radimo kad dođe ljeto? Žudimo za morem i osjećajem bezbrižnosti

Ako će vam biti lakše, ove godine ljetni će nam užitak stalno biti na domak ruke uz Pipi jer će ova najpoznatija dalmatinska narančada, simbol ljeta, mora i bezbrižnosti, uskoro biti dostupna na policama dućana diljem Hrvatske! 

„Lokalni brend ide nacionalno. Nakon izvrsnih lanjskih reakcija na novi Pipi i odličnih prodajnih rezultata, fokus nam je na plasiranju Pipija na svaku policu u Hrvatskoj, kako bi baš svi mogli uživati u okusima ljeta i Dalmacije, čak i kada ne mogu biti fizički na moru“ – istaknula je Irena Lešković, direktorica marketinga Dalmacijavina. 

Ni tu novostima nije kraj jer su plastična pakiranja dobila novi izgled, a Pipi će se uskoro moći piti i iz limenke.  
Osim prepoznatljivog izgleda, Pipi ima i prepoznatljiv stil komunikacije pa se kroz „boli me Pipi“ frazu vrlo dobro ocrtava dalmatinski šarm i opuštenost, a pogotovo ljetni đir. Kreativni koncept pod nazivom „boli me Pipi“ izuzetno je dobro prihvaćen među mlađom i starijom populacijom, a Pipi neodoljivo asocira na more, Dalmaciju i ljetnu opuštenost. 

Veliki uspjeh novoga dizajna i originalne komunikacije vidljiv je i u značajnom porastu na tržištu maloprodaje i brzom prodoru u veliki broj ekskluzivnih restorana, barova i klubova diljem Hrvatske. Pipi pokazuje i veliki inozemni potencijal pa ga se danas može pronaći u nekima od susjednih zemalja, ali i u Austriji. Tijekom 2018. godine plan je izvoziti Pipi i u Njemačku, Srbiju, Makedoniju.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
PROMO

Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!

Advent na trgu zagrebačkog Z Centra donosi spektakularan planetarij, adventske kućice, klizalište i brojna besplatna događanja za sve generacije
Ispitano 50,000 zaposlenika: Najzadovoljniji međuljudskim odnosima
PROMO

Ispitano 50,000 zaposlenika: Najzadovoljniji međuljudskim odnosima

SELECTIO Grupa, vodeća hrvatska grupacija za HR konzalting i potragu za talentima, provela je ispitivanje organizacijske klime i angažiranosti za neke od najvećih poslodavaca u Hrvatskoj kojim je obuhvatila 50,000 zaposlenika. Rezultati pokazuju da tvrtke koje razumiju i adresiraju ključne potrebe svojih zaposlenika ne samo da povećavaju njihovu angažiranost, već bilježe i mjerljiv povrat ulaganja
Brunch s Djedicom u dječjem gradu – božićni event o kojemu svi maštaju!
PROMO

Brunch s Djedicom u dječjem gradu – božićni event o kojemu svi maštaju!

Ostvarite vašim mališanima najčarobnije božićne snove i povedite ih u MiniPolis, na jedinstven događaj s Djed Božićnjakom koji će zauvijek pamtiti!