U novu sezonu najposjećeniji rovinjski street food Fish House ulazi s novim i zanimljivim mediteranskim street food jelima, vinom i uljem iz Istre, prvom franšizom u Dalmaciji, ali i predviđanjima da će unatoč euru i inflaciji, Rovinj po broju gostiju ovog ljeta rušiti rekorde
Rovinjski Fish House očekuje najveću posjetu dosad
Početkom travnja počela je i nova radna sezona za ugostiteljsku gastro ponudu prekrasnog Rovinja, na čiju se mapu treću sezonu upisao popularni rovinjski street food Fish House. S kombinacijom tradicije i modernog “uličnog” stila u jelima koja potpisuje Michelinov učenik Chef Jasmin, ovu godinu bez obzira na jaku konkurenciju ambiciozno idu naprijed, jer su ponudu i promjene u potpunosti prilagodili feedbacku svojih gostiju.
Nova jela, veća terasa, veće porcije
Da bi ostali konkurentni i uspješni na tržištu nastavili su i ove godine svoju filozofiju pa su uz bazna jela proširi i redizajnirali ponudu. Tako je fritto misto, poznati rovinjski klasik i omiljeno jelo nešto “starijih” gostiju dobilo još dvije vrste ribe, a redizajn je doživjela i salata od kozica.
Sada burger, jelo koje se i dalje najviše naručuje uz tunu kao glavnu namirnicu dolazi u još tri varijacije prilagođenije našem podneblju; burger s oradom, burger sa skušom i burger s repovima kozica.
Od novih jela na meniju ističu Bruschettu, Mediterranean Poke Bawl i paštu s dagnjama, srdelama, inćunima i kaparima zapravo Jasminovu izvedenicu poznate talijanske paste – Puttanesce.
Iz menija su ispali bao bunsi i burger od lososa, ne zbog toga što su slabo “išli”, jer sva jela se naručuju, nego zbog filozofije Fish Housea da je gostima uvijek potrebno ponuditi nove street food varijante inspirirane Mediteranom.
“Proširili smo i terasu za 20 m2 s visokim stolovima, u skladu s našim konceptom i povećali normative. Dodali smo nova jela, upotpunili neka stara, izbacili losos, ubacili oradu, srdele, inćune, girice, skušu i trilju zbog brendiranja naše hrvatske hrane. Gosti s nama žele doživjeti gastro istraživanje i upravo to im činimo dostupnim, oni se usude probati razne kombinacije i većinom budu oduševljeni, a mi potaknuti da im nudimo više” – pojašnjava chef Jasmin.
Uz izmjene u glavnim jelima Fish House zanimljivim čine i njihovi novi kreativni prilozi poput carpaccia od tikvice, istarske skute, mozzarelle, majoneze od bosiljka te mariniranog sezonskog povrća u raznim formama.
Istarsko vino, Chiavalon maslinovo ulje
Da I street food može imati kvalitetu pokazuje upravo primjer Fish Housea koji već treću sezonu ruši predrasude i u kojem se od ove sezone toče na čaše i na butelje, kvalitetnija, ali i cjenovno pristupačnija istarska vina. S Fakin vinarijom iz Motovuna pokrenuli su zajedničku priču, malvazija i mladi teran specifičan za istarsku županiju dio su menija.
U ponudi pića kao noviteti osim vina nude se craft pivo, limunade, kombucha chefa Hrvoja Belančića iz Makarske tj. fermentirani blago gazirani napitak Kocha klasičnog, limun-lavanda i đumbir-hibiskus okusa.
Suradnja s nagrađivanim maslinovim uljem Chiavalon, ističe Jasmina kao jedinog chefa koji u street food formatu koristi ekskluzivna ulja poput onih braće Chiavalon.
“Zasad mi se najviše sviđa Chiavalonovo ulje Romano, koje je ušlo u recepturu novog specijaliteta Fish Housea, Mediterranean Poke Bowla, baziranog na sirovoj tuni. Dakle ulja koristimo za začinjavanje naših salata kao i završavanje pojedinih jela.”
Fish House otvara svoju prvu franšizu u Dalmaciji
U starom dijelu Zadra, na poluotoku, otvara se prva franšiza Fish Housea u Dalmaciji, što najavljivani Zagreb stavlja na čekanje ovog ljeta, jer chef Jasmin pomno bira pouzdane osobe koje su dosljedne da prate filozofiju promocije lokalne i široko dostupne mediteranske gastro ponude temeljene na lokalnoj namirnici, ribi, povrću, ulju i vinu.
“Iako bi u svakoj regiji želio naći takvog franšizera, nije cilj količina, nego kvaliteta, ne želimo biti usputni lokal, nego da ljudi žele doći i probati jela, a da naši franšizeri budu uspješni poduzetnici.
Tražimo ljude koji žele raditi i živjeti taj svoj lokal, ne samo investitore kojima je cilj isključivo profit. Ni ja kao davatelj franšize ne gledam samo na profit, nego na uspješnost Fish Housea kao branda i street food koncepta u domaćoj varijanti.
Mi smo s druge strane cjelokupna podrška prema našim franšizerima tijekom cijelog trajanja franšize. Razumijemo cijelu problematiku kod otvaranja lokala, borba je to, zbog stanja na tržištu rada izvođači radova kasne, što duže čekate na početak rada to manje kvalitetnu radnu snagu nalazite.”
Vlasnik restorana treba biti stalno prisutan, a njegovi radnici su ključ uspjeha
Iznimno je bitno da je chef vlasnik u lokalu, da je prisutan, da mu je to lifestyle, moraš izgubiti dio privatnosti i većinu vremena fokusirati na koncept koji može biti uspješan i zanimljiv gostima. Chef ne može biti van kuhinje, nije dovoljno samo dobro kuhati i imati dobru poziciju.
I ono najvažnije od svega, što danas postaje gotovo nemoguća misija je da imaš i zadržiš dobre zaposlenike - zaključuje chef Jasmin koji vjeruje da će im ovo biti najbolja sezona dosad.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
Ispitano 50,000 zaposlenika: Najzadovoljniji međuljudskim odnosima
Brunch s Djedicom u dječjem gradu – božićni event o kojemu svi maštaju!