Obavijesti

Promo sadržaj

Rekordan broj prijava za Kaufland školu voća i povrća

Rekordan broj prijava za Kaufland školu voća i povrća

272 osnovne škole žele dobivati besplatno svježe voće i povrće iz Kauflanda

Početkom travnja krenuo je novi ciklus projekta Kaufland škola voća i povrća za školsku godinu 2024./2025. Ovaj trgovački lanac proces prijave za svoj dugovječni projekt ove je godine pojednostavio te su se zaključno s 28. travnjem na natječaj prijavile 272 osnovne škole iz cijele Hrvatske, što je ujedno i najveći broj prijava kroz osam godina trajanja projekta.

Škole su poslale svoje prijave, a o konačnim pobjednicima odlučit će upravo kupci Kauflanda i to od 2. do 21. svibnja. Naime, na stranici kaufland.hr/skolavip kupci će moći odabrati školu kojoj žele dati svoj glas.

Kao i prijašnjih godina, za svaku trgovinu Kauflanda u Hrvatskoj te logističko-distributivni centar odabrat će se po jedna partnerska osnovna škola, kao i 6 dodatnih javnih ustanova koje se isključivo bave pružanjem osnovnoškolskog obrazovanja djeci s teškoćama u razvoju kojima će njihova lokalna trgovina svaki tjedan tijekom cijele sljedeće školske godine donirati svježe voće i povrće.

Ovo je osma godina provođenja projekta Kaufland škola voća i povrća, a do sada je osnovnim školama donirano preko 850 tona svježeg voća i povrća.

Stoga Kaufland ovim putem poziva sve kupce da se uključe u projekt te svojim glasom omoguće preferiranoj osnovnoj školi cjelogodišnju donaciju svježeg voća i povrća iz Kauflanda

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot