Obavijesti

Promo sadržaj

RBA proglašena najboljom digitalnom bankom u Hrvatskoj

RBA proglašena najboljom digitalnom bankom u Hrvatskoj

Od kada je Raiffeisenbank Hrvatska ponudila svojim klijentima prvo mobilno bankarstvo u Hrvatskoj, usmjerenje prema digitalnim i inovativnim proizvodima i uslugama, koji se razvijaju osluškivanjem potreba klijenata, bilo je njezino poslovno opredjeljenje

Danas je jedan od vodećih europskih časopisa u području financija i bankarstva  Euromoney, proglasio Raiffeisenbank Hrvatska najboljom digitalnom bankom u Hrvatskoj. Ova se nagrada svake godine dodjeljuje banci s vodećom ponudom digitalnih proizvoda i usluga. 

Od kada je Raiffeisenbank Hrvatska ponudila svojim klijentima prvo mobilno bankarstvo u Hrvatskoj, usmjerenje prema digitalnim i inovativnim proizvodima i uslugama, koji se razvijaju osluškivanjem potreba klijenata, bilo je njezino poslovno opredjeljenje. 

Danas, 30 godina od osnutka RBA u Hrvatskoj, banka je koja na siguran i jednostavan način svojim klijentima pruža brojne digitalne mogućnosti za ispunjenje njihovih financijskih potreba. Jedna je od rijetkih banaka koja svojim klijentima nude 100 % online otvaranje računa, ne samo privatnim korisnicima, već i poslovnim subjektima.   Osim otvaranja računa, klijenti Raiffeisen banke potpuno digitalnim putem mogu zatražiti te dobiti kredit, bez posjeta poslovnici.  Također, mobilna aplikacija mojaRBA pruža klijentima mogućnost potpunog digitalnog uključivanja u banku te nudi širok raspon usluga za klijente kao što je epozajmica, plaćanje kontaktima putem Klik Paya bez unosa IBAN-a, SEPA plaćanja i broje druge opcije. 

Da je digitalno jedna od najvažnijih RBA poslovnih postavki, razvidno je i iz transformacije tradicionalnih poslovnica u digitalne. Trenutačno u Hrvatskoj postoji 18 RBA digitalnih poslovnica.  

„Fokus na klijenta, njegovo iskustvo s bankom te izgradnja RBA digitalne kulture koja  

teži potpunoj digitalizaciji procesa donijele su nam ovu nagradu kao potvrdu da smo na dobrom putu.  Klijenti danas žele sigurnu, jednostavnu i lako dostupnu uslugu i proizvod na kanalima banke kojom će realizirati svoje financijske potrebe ili planove. Naš je zadatak i dalje ulagati u inovativne tehnologije kako bismo im to i omogućili“, izjavila je Višnja Božinović, članica Uprave RBA za poslovanje za stanovništvom i malim i srednjim poduzetništvom. 

Razvoj digitalnih usluga i proizvoda proizlazi iz agilnog načina rada kojeg čini timovi poslovne strane i IT odjela u banci. Upravo ovakav način rada, napredne tehnologije i stručne kompetencije djelatnika, pozicioniraju RBA kao jednu od vodećih digitalnih banaka na tržištu.  

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

U prepunom MSU Zagreb sinoć svečano otvorena retrospektivna izložba Picelj
PROMO

U prepunom MSU Zagreb sinoć svečano otvorena retrospektivna izložba Picelj

U četvrtak navečer je u Muzeju suvremene umjetnosti svečano otvorena velika i sveobuhvatna retrospektiva istaknutog hrvatskog umjetnika druge polovice 20. stoljeća, Ivana Picelja (1924.- 2011.).

Hrvatski Prodajni Mindset širi se regijom: Naše inovacije promijenile su trendove u struci
PROMO

Hrvatski Prodajni Mindset širi se regijom: Naše inovacije promijenile su trendove u struci

U potpuno ispunjenoj dvorani rovinjskog Weekend Media Festivala, više od stotinu zainteresiranih gledatelja sudjelovalo je u raspravi na panelu „Prodajni orgazam. Kad prodaja postaje bolja od seksa?“
SOS Dječje selo Hrvatska krije prave KlinCE KreativCE. Oslikali su nove Cedevita čaše
PROMO

SOS Dječje selo Hrvatska krije prave KlinCE KreativCE. Oslikali su nove Cedevita čaše

Kako bi osnažili djecu i mlade, posebno one bez odgovarajuće roditeljske skrbi, Cedevita je u suradnji sa stručnjacima i umjetnicima pokrenula društveno odgovornu kampanju Budi TU. Budi CE. u sklopu koje podržava klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska