Dizajn znaka približava se dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka postala prepoznatljiva
Prvi zrakoplov nove flote A220 Croatia Airlinesa odjeven u novo ruho
U godini u kojoj obilježava svojih 35 godina postojanja, pred Croatia Airlinesom, hrvatskim nacionalnim avioprijevoznikom i članom udruge Star Alliance, nalazi se najveći projekt u povijesti kompanije - obnova cjelokupne flote Croatia Airlinesa, a u očekivanju isporuke prvog zrakoplova A220 tijekom srpnja ove godine, danas je predstavljen osvježen vizualni identitet Croatia Airlinesa i zrakoplova te obilježena 30-ta obljetnica putnog časopisa Croatia.
Obnova flote nacionalnog avioprijevoznika označava novo razdoblje poslovanja kojeg će krasiti i osvježen vizualni identitet, putem kojeg će se, uz još veću orijentiranost na putnike i ciljane javnosti, nastaviti dosljedno komunicirati vrijednosti Croatia Airlinesa. Redizajniranim logotipom kao i novim izgledom zrakoplova dodatno se naglašavaju osnovne kompanijske poruke: kvaliteta, sigurnost, udobnost putovanja te gostoprimstvo, dok se dizajn znaka približava dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka i postala prepoznatljiva.
Prilikom predstavljanja osvježenog vizualnog identiteta koji će obilježiti razdoblje koje dolazi te stvarati prepoznatljivost na zemlji i zraku, Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa je naglasio:
“Rebrandingom nacionalnog prijevoznika osigurana je još bolja vidljivost i prepoznatljivost te dodatno istaknuta važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i uloge Croatia Airlinesa za hrvatsku državu, dok Croatia Airlines i dalje, prema mišljenju renomiranih stručnjaka, ostaje jednim od najboljih brendova u svjetskoj avijaciji.“
Tomo Mihotić, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture je istaknuo: „Danas zajedno svjedočimo novom povijesnom koraku na putu otvaranja još kvalitetnije budućnosti Croatia Airlinesa, ali i svih nas koji ćemo, kao gospodarstvenici, turisti ili putnici, letjeti krilima nacionalnog avioprijevoznika!
U 35 godina postojanja i pružanja usluge prijevoza Croatia Airlines povezuje hrvatske gradove s najvažnijim europskim destinacijama, a u suradnji sa zrakoplovnim partnerima i s cijelim svijetom. I kao takva je neizmjeran oslonac svima nama.“
Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa je dodao: „Novi vizualni identitet jednostavnije i lakše komunicira s putnicima i publikom, a prvi dojam o Hrvatskoj od sada je tako još čvršći.
Uz nove i znatno tiše avione, naši putnici uživat će u komfornijoj putničkoj kabini sa širim sjedalima i većim prozorima, većem prostoru za prtljagu kao i brzom Wi-Fi ju. Sve navedeno otvorit će nove mogućnosti, a dodatnoj udobnosti i sadržajnosti naših letova i nadalje će doprinositi i naš putni časopis Croatia kojem danas s posebnim zadovoljstvom čestitam 30 rođendan!“
Podsjetimo, časopis Croatia 30 godina dostojno i na pravi način promovira Hrvatsku, njene ljepote i sadržaje te je vrlo često izravna preporuka i smjerokaz za mnogobrojne putnike koji posjećuju Hrvatsku i njene destinacije, ali i domaće putnike kojima često otkriva skrivene priče i proizvode na koje svi zajedno možemo biti ponosni.
Predstavljajući osvježeni vizualni identitet, Ivana Ivanković, korporativna dizajnerica Croatia Airlinesa i autorica rješenja je istaknula: “Svi ćemo se složiti da je Croatia Airlines danas prepoznatljiv brend u Europi i svijetu. Povijesna zastava hrvatskog naroda temelj je identiteta naše zrakoplovne kompanije. Oblici i boje zastave bitno su podržani u imidžu, preoblikovani u modernu i snažnu vizualnu konstantu, dok je grb preoblikovan u dinamični element. U centru vizualnog identiteta Croatia Airlinesa nalaze se znak i logotip. Boje koje imaju svoj izvor u povijesti lijepe naše, crvena i tamnoplava, predviđene su kao primarne boje, dok sekundarne boje ističu naše južnoeuropsko porijeklo“, te dodala: „Novi znak (logo), redizajn zrakoplova i ažurirane potvrđuju važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i ulogu Croatia Airlinesa za hrvatsku državu. Novim dizajnom osigurana je još bolja prepoznatljivost i vidljivost, dok je rep zrakoplova usklađen sa samim znakom. Ne manje važno, znak i logotip kompozicijski su uravnoteženi s logotipom Star Alliance, kroz moderan dizajn u kojem su kvadrati na znaku u poziciji iz koje se odmah prepoznaje rep zrakoplova, što svakako šalje jasnu poruku.“
Obnovom flote, koju će krasiti novi vizualni identitet, Croatia Airlines će u potpunosti zamijeniti sve postojeće zrakoplove novima, što predstavlja značajan tehnološki iskorak te veću energetsku učinkovitost uz 25 % manju potrošnju goriva. Novim i kvalitetnijim zrakoplovima A220, kapaciteta 149 i 127 sjedala, prvi od kojih će sletjeti u Hrvatsku u srpnju ove godine, osigurat će se bolji odgovor na konkretne potrebe putnika i efikasniji poslovni model, zahvaljujući kojem će se otvoriti i dodatne prilike u poslovanju uz postupno širenje mreže letova, a što će istodobno osigurati kvalitetniju uslugu i još više zadovoljstvo putnika.
Nakon dolaska prvog zrakoplova u srpnju, drugi zrakoplov očekuje se do kraja 2024. godine, dok bi sljedećih šest trebalo biti isporučeno u 2025., četiri u 2026., a tri zrakoplova u 2027. godini, čime će flota Croatia Airlinesa brojiti ukupno 15 novih zrakoplova A220.
Ovo je najveći projekt u povijesti kompanije koji će omogućiti daljnji razvoj te uspješno i održivo poslovanje u budućnosti, no jednako tako i dodatno potvrditi poziciju Croatia Airlinesa kao strateški važnog dijela hrvatske prometne i turističke infrastrukture.
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka