Laura Sophie Dornheim iz Adblock Plusa govorila je o problematici oglašivačke industrije u digitalnom svijetu. Napomenula je kako ljudi vole vidjeti vizualno privlačan proizvod ili brand, ali ne na agresivan način
Prvi dan Dana komunikacija je predstavio vrhunske predavače
Na Danima komunikacija, advertising festivalu u Rovinju, okupilo se 3.000 sudionika. Predavanje s kojim je otvoren festival bilo je upravo ono predstavnice Adblock Plus sustava čija je primarna namjena blokirati oglase. Prvi dan počeo je s respektabilnim predavačima koja su popunili dvorane i visoko podigli ljestvicu očekivanja za nadolazeće predavače.
Laura Sophie Dornheim iz Adblock Plusa govorila je o problematici oglašivačke industrije u digitalnom svijetu. Napomenula je kako ljudi vole vidjeti vizualno privlačan proizvod ili brand, ali ne na agresivan i naporan način. U idealnom rješenju, oglašavanje bi trebala biti trostruka korist kako za oglašivače i izdavače jednako i za korisnike oglasa.
Christoffer Malmer, jedan je od najvećih stručnjaka za fintech ulaganja, govorio je o budućnosti bankarskog poslovanja koja, vođena novim tehnologijama, predstavlja uzbudljivu priliku za razvoj novih načina komunikacije s korisnicima. Umjetna inteligencija, strojno učenje i druge nove tehnologije omogućuju personaliziranu komunikaciju i povezivanje s korisnicima putem digitalnih kanala.
Izrazito zanimljiv predavač, Alemsah Ozturk s još zanimljivijom titulom, Chief Happiness Officer, govorio je kako izgleda proces stvaranja kulture sreće, napretka i samorazvoja te koji su koraci potrebni za stvaranje okruženja u kojemu ljudi izlažu svoje ideje bez straha.
O aktualno temi Svjetskog prvenstva u nogometu govorio je James Kirkham, komentator na temu digitalnih medija i globalnog medijskog poslovanja. Kirkham je objasnio pomak koji se dogodio u svijetu medija i sporta izvan famoznih 90 minuta igre.
Uz predavanja u glavnoj dvorani, održale su se debata Koliko vjerujemo medijima? i panel diskusija o Non-native advertisingu te predavanje Zašto webovi failaju?
Također, svoje radove predstavile su mlade nade industrije, finalisti natjecanja Young Lions Hrvatska. U opuštenijem tonu održao se i poseban format predavanja, Piva poslije programa, u kojem je predstavnica HURA-e, Andrea Štimac, govorila o agencijskim naknadama i dobrim praksama.
Šesto izdanje festivala Dani komunikacija, središnjeg događanja industrije tržišnog komuniciranja, održava se u organizaciji HURA-e i IAB Hrvatska. Ove godine tema je sinergija tehnologije i kreativnosti, a festival će trajati tri dana i paralelno se održavati u tri dvorane u hotelu Lone u Rovinju.
Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com