Tržište rabljenih automobila trenutno se nalazi usred ubrzane digitalne transformacije koja je posljednjih nekoliko godina promijenila način na koji poslujemo, komuniciramo pa čak i kupujemo automobile
Digitalna transformacija u autoindustiji: Danas se održava prvi afterwork event
U posljednjih nekoliko godina, digitalna transformacija je promijenila način na koji poslujemo, komuniciramo pa čak kupujemo proizvode. Jedna od industrija koja je doživjela dramatične promjene je tržište rabljenih automobila. Tvrtke sada mogu iskoristiti digitalne alate kao što su umjetna inteligencija i strojno učenje za prepoznavanje preferencija kupaca, analizu trendova kupaca i optimiziranje njihovih operacija.​
Digitalna transformacija je također pojednostavila administrativne procese vezane za financiranje i osiguranje vozila. Kupci sada mogu aplicirati za kredit ili osiguranje online, čime se smanjuje potreba za posjetama bankama ili osiguravajućim kompanijama uživo. Ove usluge su često dostupne 24/7, omogućavajući korisnicima da obave sve formalnosti onda kada im to najviše odgovara.
Oglasnik kojemu vjerujemo
Danas, postoje brojne online platforme koje omogućavaju korisnicima da pregledaju tisuće rabljenih automobila iz udobnosti svog doma. Ove platforme pružaju detaljne informacije o vozilima, uključujući fotografije, tehničke specifikacije, provjerene povijesti vozila i često recenzije drugih kupaca. Kupci mogu usporediti različite modele, marke i cijene sa samo nekoliko klikova mišem, čime se značajno smanjuje vrijeme potrebno za istraživanje.
Jedna od takvih je i platforma shopaj24.hr - oglasnik za male i srednje poduzetnike. Na njemu možete pronaći oko 2 tisuće rabljenih automobila od čak 40 ponuđača iz Hrvatske ali i Slovenije. S obzirom na to da je Shopaj24 u sastavu medijske kuće i najvećeg multiplatformskog medijskog brenda u Hrvatskoj 24sata, možemo reći da je oglasnik koji, u usporedbi s ostalim oglasnicima predstavlja pravu digitalnu transformaciju. Oglasi koji su postavljeni na shopaj24.hr, prikazuju se i putem widgeta na naslovnicama portala 24sata.hr i vecernji.hr osiguravajući oglašivačima najveći mogući doseg.
Prvi afterwork event
Danas, 6. lipnja 2023. u Wespa Spaces-u u 19 sati u Heinzelovoj ulici u Zagrebu održat će se prvi afterwork event za ponuđače rabljenih vozila. Ovaj je događaj savršena prilika za sve one koji su uključeni u tržište rabljenih automobila da dobiju uvide, smjernice i vrijedne informacije o tome kako najbolje ostati konkurentan i uspješan u svijetu rabljenih automobila koji se stalno mijenja.​
Događaj će se sastojati od uvodne prezentacije Matjaža Robinšaka, direktora istraživanja u tvrtci Valicon koji će predstaviti najnovije istraživanje potrošačkog ponašanja na tržištu rabljenih automobila. Zatim će svi okupljeni na eventu moći saslušati panel raspravu na temu "Navigacija kroz digitalnu transformaciju i preferencije potrošača na tržištu rabljenih automobila’’ na kojemu će relevantni stručnjaci: Matija Študir, voditelj tima Shopaj24 iz 24sata, Martin Delgiusto, suosnivač i direktor Motive Service-a, Marin Vladović, suosnivač i direktor AutoBrief-a te Gordana Štefanek, direktorica prodaje Mobil Leasing-a podijeliti svoje iskustvo s digitalnom transformacijom.
Nakon panel rasprave svi sudionici eventa moći će uživati u pićima i gastronomskim delicijama te kvalitetnom networkingu. Očekuje se da će ovaj događaj imati veliki uspjeh jer obećava da će biti edukativan, interaktivan i poticajan za razmišljanje.​
Organizatori eventa su Motive Service i AutoBrief, partner eventa je Shopaj24, a event podržava Mobil Leasing i Valicon