Native studio 24sata dosad je osvojio više od 90 nagrada na važnim međunarodnim natjecanjima, a naš pobjednički niz se nastavlja – osvojili smo 10 nagrada na natjecanju Native Advertising Awards!
Projekti native studija 24sata osvojili čak 10 nagrada na prestižnom natjecanju
Naših osam projekata - Zelena medalja, Tko mi bolje kuha, #razmisli, Oriđiđi Video Awards u Metaverseu, The Outsiders NFT i Lessons for Life, Budi Chef škole i Let’s get fit - ušlo je u finale u 20 kategorija natjecanja. Pobjednike je birao stručni žiri u konkurenciji iz više od 30 zemalja koja uključuje velike svjetske medijske kuće poput The Washington Posta, The Guardiana, BBC-a, Schibsted Brand Studija, a nagrade su odnijeli...
ORIĐIĐI VIDEO AWARDS U METAVERSEU – zlatna medalja u kategoriji Najbolja upotreba online medija
24sata je uvijek prvi pa je Oriđiđi Video Awards, na kojem se dodjeljuju nagrade najoriginalnijim content video kreatorima, bio i prvi Metaverse event u Hrvatskoj na kojem su superfinalisti imali svoje avatare koji su se pratili iz publike i aktivno sudjelovali na eventu.
JoomBoos i Oriđiđi produkcija već godinama stvaraju video projekte koje prepoznaje naša lojalna publika i poslovni partneri. Ove godine pomaknuli smo vlastite granice i realizirali dvije web3 kampanje koje su još jednom pokazale inovativnost našeg tima i smjer u kojem se nastavljamo razvijati. Za nas su osvojene nagrade dokaz kako povjerenje klijenata u naše ideje u konačnici vodi do kvalitetnog sadržaja, odličnih reakcija publike i priznanja od strane struke. - Antica Vulić, commercial manager za JoomBoos i 24sata Video
LESSONS FOR LIFE – brončana medalja u kategoriji Najbolja upotreba teksta
U projektu Lekcije za život u suradnji s UMFO-om sav koristan sadržaj postavljen je na microsite Financije 101 koja je sadržavala pet velikih životnih lekcija za financijsko opismenjavanje: ekonomija, osobne financije, mirovina, bankovne i poslovne financije, uz 20 ključnih financijskih pojmova pojašnjenih jedan po jedan.
Razina kreativne energije uložene u realiziranje projekta Financije 101, zajedno s ostvarenim rezultatima, potvrđuje našu odluku o odabiru 24sata kao partnera. Mirovinski stupovi, inflacija, obveznice, dionice, kamata… pojmovi su ne pretjerano zanimljivi općoj javnosti, a naročito mlađim generacijama. Međutim, kreativna i radišna ekipa 24sata, medija koji zna kako doprijeti do generacije Z, uz stručno mentorstvo dr. sc. Ane Pavković s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, uspjela je kreirati projekt koji je edukativan, ali i još važnije, zabavan i jasan s mjerljivim rezultatima. Tako je ova nagrada samo dodatna potvrda uspješnosti suradnje. - Dijana Bojčeta Markoja, Udruga društava za upravljanje mirovinskim fondovima i mirovinskih osiguravajućih društava
ZELENA MEDALJA – srebrne medalje u kategorijama Najbolja serija sponzoriranih članaka i Najbolja upotreba Facebooka
Ekološka i lokalna proizvodnja iz dana u dan postaju sve važnije, a poticanje domaćih poljoprivrednika i proizvođača u interesu je svih nas. U tom cilju 24sata u partnerskoj suradnji s Kauflandom organizirao je nagradni natječaj Zelena medalja - izbor najboljeg svježeg ili prerađenog, prehrambenog ili neprehrambenog ekoproizvoda. Ovim projektom želi se pružiti prilika svima koji se bave proizvodnjom na ekološki prihvatljiv način da se probiju na domaćem tržištu te da u konačnici pronađu svoje kupce.
Iznimno smo ponosni na ovu nagradu koja nam pokazuje da stvari radimo na pravi način te nas dodatno motivira da nastavimo u ovome smjeru. Suradnja s domaćim proizvođačima te podrška lokalnoj proizvodnji za Kaufland je već godinama u fokusu te ćemo i dalje razvijati slične projekte kako bi našim kupcima nastavili nuditi najbolje proizvode po najboljim cijenama. - Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija, Kaufland Hrvatska k.d.
#RAZMISLI – srebrna medalja u kategoriji Najbolja upotreba Instagrama i brončana medalja u kategoriji Najbolja upotreba influencera
Kampanja #razmisli pokrenuta je kako bi podigla svijest mladih i javnost o odgovornoj konzumaciji alkohola. Ova kampanja upozorava na opasnost vožnje pod utjecajem alkohola. Kampanju su se pridružile i JoomBoos YouTube zvijezde.
Naša kampanja Razmisli, najdugovječnija CSR kampanja na tržištu koja je pokrenuta s ciljem podizanja svijesti o odgovornoj konzumaciji alkohola, ima dva različita smjera. "Razmisli - Treba znati stati" je jedan od njih i obraća se mladima koje želimo educirati o odgovornoj konzumaciji. Kad je mlađa publika u pitanju, JoomBoos je, kao najpopularnija digitalna platforma za mlade u Hrvatskoj, bio najlogičniji izbor za realizaciju naše kampanje i postizanje najboljih rezultata. Inovativan, kreativan sadržaj i zvijezde društvenih mreža koje prate milijuni ljudi razlog su zašto već godinama kampanju Razmisli realiziramo u suradnji s JoomBoosom i drago nam je što kvalitetu i uspjeh naših projekata prepoznaje i struka. - Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.
TKO MI BOLJE KUHA? – zlatna medalja u kategoriji Najbolja upotreba YouTube-a i brončana medalja u kategoriji Najbolja upotreba AFP Web TV-a
24sata ORIĐIĐI PRODUKCIJA zaslužna je za najzabavniji kulinarski show ikad! U showu odgovaramo na vječno pitanje, tko bolje kuha - majka ili žena, odnosno muž ili otac – a usput dobijemo i neke super kulinarske trikove!
Ove nagrade još su jedan pokazatelj da video 24sata pogađa ‘u sridu’ što je i ovoga puta struka prepoznala. Iznimno sam ponosna da smo sa našim serijalom ‘Tko mi bolje kuha?’ pokazali uspješnu transformaciju televizijskog formata u vrhunski digitalni video proizvod koji je dominirao na svim kanalima 24sata. Oriđiđi Video Awardsima u metaverseu, video produkcija 24sata utvrdila je svoju poziciju na tržištu kao lider u digitalnim trendovima i inovacijama. - Ivana Kasum, urednica 24sata Videa
THE OUTSIDERS NFT – srebrna medalja u kategoriji Najbolja upotreba influencera i brončana medalja u kategoriji Najbolja native kampanja s uključivanjem korisnika
JoomBoos je još jednom pokrenuo tech revoluciju, ovaj put u suradnji s regionalnim hubom NEAR i kreirao NFT kolekciju 'The Outsiders' koju je besplatno preuzelo 1200 fanova. Moguće je bilo preuzeti jedan od pet dostupnih 'The Outsiders' NFT-a i staviti ih na blockchain. Uz to su svi koji su preuzeli NFT dobili na kućnu adresu limited 'The Outsiders' merch te pristup zatvorenoj Discord grupi. Budućnost je, nema sumnje, već stigla!
Projekti poput NFT Outsidersa pokazuju da je masovna adopcija Web3 pred vratima, a kao i u ostalim inovacijama, mladi igrati bitnu ulogu. Bio je užitak raditi sa JoomBoosom i partnerima iz RZLT-a u izvedbi jedne od najjačih NFT aktivacija na ovim prostorima. - Ida Pandur, CEO NEAR Balkans
Posebno smo ponosni na ove nagrade jer riječ o najrelevantnijem međunarodnom natjecanju u području native oglašavanja, a pobjednike bira stručni žiri u konkurenciji iz više od 30 zemalja koja uključuje velike svjetske medijske kuće poput The Washington Posta, The Guardiana, BBC-a, Schibsted Brand Studija i drugih. Sve dobitnike možete pogledati na službenoj stranici Native Advertising Institutea.
Ponosni smo što se naš rad kontiunirano prepoznaje na internacionalnom nivou, ali još nam je draže kada njegovu kvalitetu prepoznaju čitatelji i klijenti. Zahvalni smo na povjerenju koje nam pokazuju Kaufland, UMFO i ostali partneri jer nam to otvara prostor za kreativna rješenja. Svaki je uspjeh native studija rezultat zajedničkog rada cijele kuće 24sata, od redakcije do prodaje, i ta se pozitivna energija osjeća i u nagrađenim kampanjama. – Mirta Dabić, voditeljica native studija 24sata
Ovi projekti su u snažnoj konkurenciji prijavljenih projekata ušli u finale natjecanja Native Advertising Awards:
BUDI CHEF ŠKOLE
Hrvatska je u vrhu europskih zemalja kad je riječ o pretilosti djece. Statistike pokazuju da naša djeca jedu premalo voća i povrća, a piju previše zaslađenih sokova. Projektom 'Budi chef škole!', u suradnji s Lidlom, željeli smo naglasiti važnost zdravih školskih obroka i potaknuti učenike da jedu nutricionistički uravnoteženu prehranu. I učinili smo to na zabavan način!
LET'S GET FIT!
Projekt 'Let's Get Fit!' pokrenut je u suradnji s PIK-om Vrbovec kako bismo čitateljice portala missZdrava potaknuli na usvajanje zdravih navika tijekom 21 dana koje će kasnije primjenjivati u svakodnevnom životu. U našem projektu sudjeluje interdisciplinarni tim uglednih stručnjaka, od liječnika, trenera, nutricionista i psihologa.
Učinkovitost nativea veća je od bilo kojeg drugog digitalnog kanala pa je sve više ulaganja usmjereno upravo u taj tip oglašavanja. Vjerujemo da tajna uspješne native kampanje leži u dobrom storytellingu. Tim 24sata dobro razumije da će dobra priča uvijek doći do čitatelja, čak i ako je u njoj integrirana poruka oglašivača.
Osim što smo već godinama prepoznati kao lider u native oglašavanju, titule najboljeg malog native studija na svijetu iz 2019., te native osobe 2020. godine - Native Advertising Marketer of the Year - za direktora marketinga 24sata Antu Franotovića najzvučniji su dokazi dobre prakse native studija 24sata.
Na tome se ne zaustavljamo, već radimo na novim projektima koji će oduševiti publiku!
Taxi prijevoz u poslovnom svijetu: Može li smanjiti troškove poslovanja?
U Dzierżoniówu, gdje je kruna u grbu, nalazi se početak nogometaša Piąteka
Posjetili smo adrenalinski park u Vukovaru