Na Neostaru, digitalnoj platformi za prodaju, kupnju i održavanje automobila, korisnici imaju mogućnost izabrati između tri različita načina prodaje automobila.
Prodaja automobila ne mora biti zamršen proces
Prodaja putem Neostar platforme
Prva opcija je da automobile mogu prodavati samostalno tako što će jednostavno unijeti podatke o svome vozilu, odrediti cijenu i dogovoriti termin pregleda s njihovim stručnjacima (svako vozilo prolazi detaljan pregled prije objave na platformi). U svoj profil dobivat će upite, ponude i zahtjeve za probnu vožnju na koje samostalno odgovaraju.
Korisnici koji nisu u prilici redovito provjeravati svoj profil na Neostar platformi, mogu se odlučiti za NeoConcierge uslugu koja podrazumijeva da će automobil ostati kod vlasnika, a Neostar će se pobrinuti da im ne promakne nijedan upit ili zahtjev, odnosno automobil će prodavati zajedno. S vlasnikom vozila savjetovat će se oko termina za probne vožnje i prihvaćanja ponuda.
Ukoliko se korisnik odluči za prvu ili drugu opciju, kada dođe do prodaje automobila, Neostar će pripremiti svu potrebnu dokumentaciju za isporuku i osigurati da prodavatelj zaprimi uplatu najkasnije 24 sata od isporuke.
Otkup automobila
Za korisnike koji žele odmah i na najjednostavniji način prodati automobil postoji i opcija otkupa automobila. Potrebno je dogovoriti pregled i procjenu vozila na temelju čega se izrađuje ponuda. Ukoliko je korisnik zadovoljan ponudom za svoj automobil, potpisuje dokumentaciju i sredstva su na putu prema njegovom računu.
U Neostaru vjeruju kako će pružanjem više mogućnosti prodaje automobila korisnicima olakšati proces koji je često dugotrajan i mučan za obje strane.
Za više informacija o načinima prodaje na raspolaganju je Neostarov kontakt centar – 0800 8800.
Nova generacija Uplift akademije: 32 poduzetnika kreće na put poslovnog razvoja
Povezanost počinje gdje prepreke nestaju
Kako jednostavnije uživati u kavi, ali bez kompromisa? Otkrijte nove instant napitke