Jedini dan u godini kada stihovi vrijede više od novca
Probudite pjesnika u sebi uz Julius Meinl na Dan poezije
Pisana riječ stoljećima je bila jedan od najčešćih načina komunikacije. Njima su započinjale i završavale fatalne ljubavi, iskazivali su se najdublji osjećaji i misli, razmišljanja i emocije. Danas, zahvaljujući napretku moderne tehnologije, posebice Internetu, rukom pisana pisma i pjesme postala su tek nostalgični podsjetnici na neka prošla, minula i romantičnija vremena.
No, da ljubav prema pisanoj riječi nije nestala, dokazuje Međunarodni dan poezije, koji se već tradicionalno obilježava danas, 21. ožujka, sa svrhom promicanja čitanja, pisanja, objavljivanja i poučavanja poezije u cijelome svijetu. Svi smo mi pjesnici u duši i negdje u prošlosti skrivamo ispisane stihove koji su nastali u trenucima naših najfinijih emocija: neuzvraćene ljubavi, slavlja novog života ili boemske sjete uz prozor po kojem je kapkala jesenja kiša.
Ove godine svi ti pjesnici imaju priliku iskazati svoje najiskrenije emocije kroz stihove koje mogu napisati i poslati dragim osobama putem Julius Meinl razglednica koje će se nalaziti u 100 poštanskih ureda diljem Hrvatske. Ovu hvalevrijednu akciju podržala je i Hrvatska pošta, koja je u suradnji s kompanijom Julius Meinl izdala komercijalnu marku, za čiji je izgled zaslužna grafička dizajnerica Ivona Đogić Đurić. Marka će isključivo na Međunarodni dan poezije, 21. ožujka, zajedno s Julius Meinl razglednicom biti besplatna.
Rukom ispisane riječi zaista posjeduju neku posebnu čaroliju i vrijednost, a kako bi se potakla ta zaboravljena vještina, Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862., već četvrtu godinu zaredom provodi projekt Platite kavu stihom, u kojem je novac zamijenjen vrijednijom valutom – osjećajima izraženima kroz stihove. Tako će se u odabranim kafićima diljem Hrvatske, na Međunarodni dan poezije, kava moći platiti stihom ispisanim na Julius Meinl razglednici, koja će također biti dostupna i u kafićima. Razglednice sakupljene u kafićima potom se šalju onima kojima je topla riječ, napisana od srca, najpotrebnija. Sve to dio je globalnog projekta #PoetryForChange koji pomoću poezije, pisane riječi i emocija nastoji promijeniti svijet i učiniti ga boljim mjestom za život pa makar i na trenutak.
Julius Meinl jedna je od najpoznatijih kompanija zaslužnih za popularnost kave diljem svijeta. Više od 150 godina ambasador je čuvene kulture bečke kavane i predstavlja pravi sinonim za tradiciju, iskustvo i proizvode vrhunske kvalitete. Uspjeh kompanije temelji se na tradicionalnim vrijednostima, pet generacija stručnosti, visokokvalitetnim proizvodima i besprijekornoj usluzi. Danas se nalazi među top tri brenda kave u više od 40 zemalja, a caffe barovi, restorani i razni drugi objekti u više od 70 zemalja poslužuju Julius Meinl proizvode.
Esencija kulture bečkih kavana je vječna potraga za inspiracijom, a Julius Meinl kao ambasador te filozofije oživljava poeziju, motivirajući ljude diljem svijeta u njihovoj potrazi za kreativnošću. Svi smo mi pjesnici u srcu koji svoju ljubav prema pisanoj riječi možemo izraziti upravo na Međunarodni dan poezije, čime ćemo istaknuti njezinu važnost u svakodnevnom životu i pokazati kako poezija može učiniti svijet ljepšim.
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...