Obavijesti

Promo sadržaj

Predstavljena nova kampanja za Franck Jubilarnu „Baš kao život“

Predstavljena nova kampanja za Franck Jubilarnu „Baš kao život“
8

U popularnoj Franck Ciglici istinski ljubitelji kave uživaju već generacijama

Franck je predstavio novu marketinšku kampanju za Jubilarnu kavu, popularnu Franck Ciglicu, kojom brojne potrošače želi potaknuti na uživanje u svakom trenutku dana, neovisno o prilici i društvu u kojem se nalaze.

U fokusu kampanje je emotivna priča o kćeri koja se susreće s gorko-slatkim uspomenama kada u ruke primi spomenar koji je ostao iza njezinog preminulog oca. Ona se, uz miris i okus Jubilarne, prisjeća važnih trenutaka iz svojeg života koje je njezin otac zabilježio svojim pismom i fotoaparatom. Ujedno, motiv rastanka od najdražih vrlo je rijedak u oglašavanju, posebno u Hrvatskoj i regiji, što reklamu čini tako posebnom i autentičnom.    

Uz naraciju našeg nagrađivanog kazališnog i filmskog glumca Krešimira Mikića, reklama nas vodi kroz priču o životu kojeg ponekada trebamo zasladiti, ali nam gorka iskustva mogu dati snagu i podići nas. Kroz simpatičnu analogiju kampanja uz slogan „Baš kao život“ otkriva kako su brojni životni trenuci i doživljaji baš poput Jubilarne kave“, rekla je Aleksandra Zlatanovski, Senior Brand menadžerica za kategoriju mljevene kave iz Francka.  

Vizualno pratimo kadrove koji dočaravaju detalje iz jednog posve običnog, svakodnevnog života prenoseći poruku s kojom se lako možemo poistovjetiti – koliko je važno živjeti za trenutke koji su ponekada slatki i snažni, jedinstveni i neponovljivi, čarobni i moćni, posebno ako ih dijelimo s onima koje volimo.   

Nova komunikacijska platforma ujedno stvara poveznicu između starijih generacija kojima je Franck Jubilarna pojam kvalitete i stil života već desetljećima, te s mlađim generacijama koje tek pronalaze svoj put i prepoznaju prave vrijednosti.

Novu kampanju za Franck Jubilarnu potpisuje agencija Pink Moon na čelu s kreativnim direktorom Hrvojem Škurlom, uz redateljski potpis Istoka Tornjanskog, a poruka je da upravo šalica svevremenske Jubilarne kave istovremeno može biti slatka, gorka, zavodljiva, svoja, posebna, savršena, baš kao život.

Inače, Franck Jubilarna prvi je put predstavljena 1972. godine te je ubrzo postala svojevrsna ikona. Svoj današnji specifični oblik, odnosno vakuumirano pakiranje, dobila je 1993. godine, što je omogućilo da mljevena kava dulje zadržava svježinu arome, a njen bogat i uravnotežen okus dobro je poznat već generacijama.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.
PROMO

Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.

Ove nagrade potvrđuju kontinuiranu kvalitetu i tradiciju Mljekare Livno, koja već gotovo 140 godina proizvodi sireve koji osvajaju nepca diljem svijeta
Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama
PROMO

Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama

Državna geodetska uprava (DGU) provodi kapitalni projekt u području zemljišne administracije – Višegodišnji program katastarskih izmjera građevinskih područja, u sklopu kojeg će se od 2021. do 2030. godine izmjeriti 600.000 hektara građevinskih zemljišta diljem Hrvatske
Danas ne bih bila među živima da nisam koristila biljne pripravke
PROMO

Danas ne bih bila među živima da nisam koristila biljne pripravke

Zahvaljujući prirodnim lijekovima moguće je preokrenuti tijek zloćudnih bolesti