Popularni festival tržišnih komunikacija uskoro otvara svoja vrata tisućama komunikatora i kreativaca – no jedna su vrata ipak ostala zatvorena.
Predfestivalska groznica: Organizatori Dana komunikacija zaključani u glavnoj dvorani
Prošla je već godina dana i vrijeme je ponovno uživati na omiljenim Danima komunikacija, koji će od 11. do 14. travnja ugostiti tisuće komunikatora, kreativaca, digitalaca i marketingaša, a na najneobičniji mogući način doznali smo da se ove godine, uz sve ostalo što su organizatori već najavili, priprema novi spektakularni 360° izgled glavne festivalske dvorane AAA. Naime, članovi organizacijskoga odbora Dunja Ivana Ballon, Jelena Fiškuš, Davor Bruketa, Anđela Buljan Šiber, Damir Ciglar i Nikola Žinić navodno su se tamo zatvorili i odbijaju izaći. Prema onome što smo od hotela Lone uspjeli doznati, čini se da su tamo odlučili ostati i tijekom noći, a sa sobom su uzeli i novi festivalski merch. Razlozi nisu poznati.
„Atmosfera je čarobna”, navodno je rekla Dunja Ivana Ballon, direktorica Dana komunikacija, kada je prvi put vidjela novi postav glavne dvorane, dok je Damir Ciglar zadovoljno ponavljao riječ spektakl, gledajući u 170 kvadratnih metara ekrana. Davor Bruketa (opet) se skinuo, i ovaj put od glave do pete odjenuo novi festivalski FUCK & LOVE merch. Misli da je poruka svima jasna. Nikola Žinić i Anđela Buljan Šiber zabavljaju se u režiji, a viđeni su i kako se penju po ogromnim statuama natjecanja Effie, IdejaX, MIXX, BalCannes i dopisuju s festivalskim AI-jem. Jasno je samo jedno – da nikome više nije jasno što se zaista događa. Iskusni HURA i IAB Croatia tim, koji je također na lokaciji, i ne pokušava ih urazumiti, a rečeno nam je da nije isključeno ni da su oni sve zapravo zakuhali. Ipak je ovo deseta edicija ovog omiljenog festivala.
Jedina nada za tisuću i tisuću i tisuću (čitaj: rekordnih tri tisuće) sudionika koji su već na putu za Rovinj jest Jelena Fiškuš, za koju se govori da će otvoriti festivalska vrata u četvrtak, 11. travnja u 15 sati, kada će početi prva festivalska predavanja.
Uz po mnogima najbolji program u ovom dijelu svijeta, Dani komunikacija dosad su najavili noćna predavanja, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty, novu produkciju glavne 360° dvorane, neobičan FUCK & LOVE merch, novu četvrtu dvoranu ŠŠŠumica (koja se, suprotno svom nazivu, ipak nalazi u hotelu Lone?!), prvi AI jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i čitav niz drugih neviđenih sadržaja.
Što očekivati od Dana komunikacija – više nitko ne zna, a odgovorni više (očito) nisu baš odgovorni, stoga ih nije moguće ni pitati. Ne preostaje ništa nego doći na deseto izdanje Dana komunikacija, koje će, prema svemu sudeći, potpuno – oduševiti.
Prijave za sudjelovanje uživo ili online moguće su na www.danikomunikacija.com.
Program festivala dostupan je na www.danikomunikacija.com/speakers.
Merch festivala dostupan je na sljedećoj poveznici.
Finaliste natjecanja i članove žirija upoznajte ovdje.
Upoznajte svog festivalskog AI asistenta na poveznici.
***
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovoga puta u rovinjskom Loneu dočekuje sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
***
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.
Posjetite jedini adventski program s kojeg i po danu možete vidjeti zvijezde!
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'