Obavijesti

Promo sadržaj

„Pravi osjećaj doma“ u fokusu nove image kampanje za Namještaj Mima

„Pravi osjećaj doma“ u fokusu nove image kampanje za Namještaj Mima
5

U današnjem ubrzanom načinu života, dom postaje naše sigurno utočište, mjesto gdje tražimo mir, udobnost, ali i izraz naše osobnosti.

Prepoznajući tu potrebu, tvrtka Namještaj Mima lansirala je novu image kampanju kojom ističe važnost pravog osjećaja doma. Ova kampanja predstavlja odvažan korak naprijed u predstavljanju brenda koji stavlja kvalitetu, dizajn i funkcionalnost u središte svog djelovanja. Kampanja se fokusira na emocionalnu povezanost koju ljudi imaju sa svojim domom, ističući kako pravilno odabrani namještaj može transformirati bilo koji prostor u pravo utočište. Kroz suradnju s Real grupom, najuspješnijom marketinškom agencijom u Hrvatskoj, tvrtka Namještaj Mima stvorila je snažnu kampanju koja odražava temeljne vrijednosti brenda i misiju tvrtke – transformaciju svakog doma u prostor koji daje osjećaj topline i udobnosti.

Raznovrsnost kolekcija koje nudi Namještaj Mima omogućava svakom pojedincu da pronađe nešto za sebe, bez obzira na estetski ukus ili potrebe prostora. Od minimalističkih komada koji odražavaju suvremenost i čistoću linija, do bogato ukrašenih komada koji pružaju osjećaj topline i tradicije, Namještaj Mima prati globalne trendove, ali i lokalne preferencije. Svaki komad namještaja dizajniran je s misijom ne samo da upotpuni prostor, već i da podigne kvalitetu života onih koji ga koriste. Mima kontinuirano istražuje i integrira najnovije trendove interijera, osiguravajući da je svaki komad namještaja maksimalno funkcionalan. Tvrtka pruža sveobuhvatnu podršku svojim kupcima, od savjetovanja pri odabiru do postprodajnih usluga. S timom stručnjaka koji su uvijek na raspolaganju za pružanje savjeta i preporuka, Namještaj Mima ističe se kao partner koji vas prati na putu do savršenog doma.

Suradnja Namještaja Mima i Real grupe rezultirala je inovativnom kampanjom koja priča o ljepoti i udobnosti doma. Kreativni koncept kampanje osmislio je Maro Pitarević, kreativni direktor Real grupe s ciljem da kampanja bude potpuno drugačija i da se tako stavi naglasak na važnost doma. Iza art directiona kampanje „Pravi osjećaj doma“ stoji Katarina Peter Keleković, Art Director iza koje stoji dugogodišnje iskustvo, a Senior Copywriter kampanje bila je Saša Filipović. Video materijal kampanje možete pogledati na linku.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Aktualna građevna regulativa –  Zakon o upravljanju i održavanju zgrada
PROMO

Aktualna građevna regulativa – Zakon o upravljanju i održavanju zgrada

Zagreb, 20. veljače 2025. u dvorani Obrtničke komore Zagreb, Ilica 49/II
Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama
Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!
MODA IZ SINJA

Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!

Katine torbice doista odskaču u moru ponuđenih po izlozima trgovačkih centara, svaka je autentična, eko friendly i ručno rađena. A te ruke koje ih izrađuju su ruke njezine mame, gospođe Sanke, 61-godišnje frajerice