Od nedavno se proizvodi u mekanim pakiranjima mogu pronaći na maloprodajnim mjestima Ine diljem Hrvatske
Poznati INA MAZIVA proizvodi od sad dolaze u praktičnim mekanim pakiranjima
INA MAZIVA, članica INA Grupe te poznati proizvođač maziva i autokozmetike, kontinuirano prilagođava proizvodne procese kako bi dodatno pridonijeli očuvanju okoliša te pokazali svoju ekološku osviještenost. Tako je od nedavno poslovanje kompanije upotpunjeno s dvije poluautomatske proizvodne linije koje omogućuju punjenje proizvodnog asortimana na vodenoj bazi u novu, „mekanu“ ambalažu.
U novom pakiranju, koje je u skladu s najnovijim svjetskim praksama kad je riječ o pakiranjima koja ne štete okolišu, dolazi paleta proizvoda – od kupcima dobro poznate tekućine za pranje stakala INA AUTOGLASS ili INA Destilirane vode te čistaća sustava AdBlue. Poboljšana pakiranja odnose se i na zimske proizvode pa će tako kupci od zime moći kupiti i sredstvo za odleđivanje stakala i sredstvo za brzo odleđivanje INA DEFROSTER, oboje u mekanim izdanjima koja, osim što pridonose očuvanju okoliša, ujedno su i praktičnija jer se prazan dio može zarolati i tako uštedjeti prostor.
Trenutno su kupcima na raspolaganju INA Autoglass s mirisom bora u pakiranjima od 3 i 4,5 litre te INA Ultra Glass Cleaner s mirisom limete u pakiranju od 3 litre. Dodatno, na policama maloprodajnih mjesta Ine može se pronaći i INA Destilirana voda u pakiranju od 3 i 5 litre.
Branimir Vuković, direktor Komercijalnih poslova i optimizacije INA MAZIVA osvrnuo se na nastojanja kompanije da zadovolji najviše ekološke standarde: „INA MAZIVA su ekološki osviještena kompanija koja kontinuirano prilagođava svoje poslovanje kako bismo ostavili što je moguće manji utjecaj na okoliš. Uvođenjem novih mekih pakiranja napravili smo korak naprijed prema funkcionalnom i inovativnom pristupu u pakiranju naših proizvoda, a istovremeno smo svojim kupcima omogućili praktičnije i ekonomičnije pakiranje njihovih omiljenih sredstava.“
Zamjenom standardne ambalaže za proizvode na vodenoj bazi smanjuje se udio plastike za 70%, odnosno 4,5 puta u odnosu na standardnu ambalažu. Nova ambalaža mekih pakiranja dobila je također osvježen i redizajnirani vanjski izgled pa pozivamo sve kupce da počaste svoja vozila nekim od proizvoda iz asortimana INA MAZIVA.
Više informacija o proizvodima INA MAZIVA mogu se pronaći na internetskoj stranici kompanije.
Srećka Križaljka Hrvatske Lutrije - Vaš put do 50.000 €
Babyland je otvorio trgovinu – i donosi prvu testnu stazu za dječja kolica u Hrvatskoj!
Srpski Mad Max „Volja Sinovljeva“ napokon stiže u domaća kina od 19.12.!