Dobro poznata društva Bosnić, Fisherija, Slavonica i LU-MA Ekskluziv povezali su se u ORKA Grupu kako bi zajednički osnažili tržišnu poziciju u sektoru hrane i pića. U svom okrilju imaju i poznate brendove Fisherija, the meat, Mesoprerada i Wine&Friends
Povezivanje vodećih društava u sektoru hrane i pića: ORKA Grupa – brendovi u novom ruhu
'ORKA Grupa zapošljava više od 200 ljudi s godišnjim prihodom od oko 40 milijuna eura i stalnim rastom. Sinergija društava će omogućiti daljnji snažniji rast svih naših brendova, smanjenje troškova poslovanja i iskorak na nova tržišta', rekao je predsjednik Uprave Orka Grupe Marko Burazin na predstavljanju održanom u vinoteci i wine baru Wine&Friends, jednom od poznatih brendova Grupe.
Jedan od osnivača ORKA Grupe i član Uprave, Ivan Bosnić istaknuo je ambicije: 'ORKA Grupu pozicionirati i kao lidera tržišne transformacije te biti prepoznati kao sinonim za kvalitetu, pouzdanost i inovaciju.' Dodao je da Grupa ostvaruje 70% prihoda kroz veleprodaju, a 30% kroz više od 20 vlastitih maloprodajnih lokacija.'
'Strategija ORKA Grupe je pružiti kvalitetu i vrijednost za novac, podizati iskustvo kupnje na novu razinu i pomagati partnerima optimizirati poslovanje. Uz širok asortiman proizvoda Grupa nudi kvalitetu, količinu i kontinuitet te kao takva je pouzdan partner.', pojasnila je Ana Matijević, prokuristica.
'ORKA Grupa je dovoljno velika da bude ozbiljan partner, a s druge strane fleksibilna i brzo prilagodljiva zahtjevima kupaca. Kroz kontinuirane inovacije i ulaganja u infrastrukturu, osiguravamo visoku učinkovitost i optimizaciju logističkih procesa', objasnio je Branimir Brzić, član Uprave.
ORKA Grupa nudi raznolik asortiman proizvoda koji uključuje meso, ribu, vina, mliječne proizvode.
ORKA Grupa nastoji izgraditi još jača i stabilnija partnerstva s postojećim i potencijalnim partnerima koji su spremni na ostvarenje zajedničkih ciljeva.
Na druženju u Wine&Friends je predstavljen i ambasador Grupe, chef Deni Srdoč s dvije Michelinove zvjezdice u dva restorana, koji je za ovu prigodu pripremio četiri slijeda jela koristeći asortiman hrane ORKA Grupe, a posluživala su se vina strateških partnera Grupe.
Veliki uspjeh Mljekare Livno na World Cheese Awards 2024.
Višegodišnji program katastarskih izmjera otvara vrata razvoju i investicijama
Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!