Obavijesti

Promo sadržaj

Povezanost počinje gdje prepreke nestaju

Povezanost počinje gdje prepreke nestaju

U Hrvatskom Telekomu smatramo kako je ako želimo živjeti u tolerantnijem i uključenijem svijetu, potrebno adresirati probleme koji su prisutni u društvu

Ovog Božića prepoznali smo razdvojenost kao jedan od velikih problema jer živimo u vremenu velikih podijeljenosti i ponekad se čini kao da smo više usredotočeni na ono što nas razdvaja, umjesto na sve ono što nas povezuje.  

Središnja poruka blagdanske kampanje Hrvatskog Telekoma je da povezanost počinje tamo gdje prepreke nestaju, a temelji se na uvjerenju kako i u današnjem polariziranom društvu ima daleko više stvari koje nas povezuju neovisno o vjeri, nacionalnosti, dobi, društvenom statusu, osobnim preferencijama i interesima. Kako bi nas ove poruke sve potaknule da promislimo o preprekama koje si sami stvaramo, umjesto da ih rušimo, Hrvatski Telekom će uz inspirativnu marketinšku kampanju pokrenuti i serijal podcasta te promovirati osobne priče stvarnih ljudi koji ne priznaju razlike, koji su rušili prepreke i tim činom mijenjali svoje i živote drugih na bolje.

„Toliko je raznih prepreka koje nas razdvajaju u privatnom, obiteljskom i poslovnom životu. Ali, što je važnije - isto toliko je i prilika za uklanjanje prepreka, prilika za povezivanje. Svatko od nas može učiniti taj jedan korak, napraviti jednu gestu ili uputiti jedan poziv za zajedništvom s nekim s kim smo se razdvojili iz raznih razloga poput predrasuda, nerazumijevanja, ponosa i slično. Želimo ovih blagdana inspirirati sve ljude pričama drugih ljudi koji su uspjeli srušiti prepreke koje su ih razdvajale od drugih. Želimo i kroz te priče pokazati koliko je dobru promjenu za njihove živote učinilo upravo to rušenje prepreka“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.

„Naš brend želi povezati ljude. Želimo jasno dati do znanja koliko je važno i moguće rušiti prepreke. Naša kompanija posvećena je društvenoj koheziji, većoj toleranciji, borbi protiv svakog oblika diskriminacije i zalažemo se za ono što povezuje ljude, društva i kulture.” ističe Ulrich Klenke, direktor Brenda Deutsche Telekoma koji je za 10 europskih tržišta predstavio blagdansku kampanju snimljenu u stilu moderne bajke.

Hrvatsku verziju blagdanskog spota možete pogledati ovdje: Povezanost počinje gdje prepreke nestaju

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VAR d.o.o. iz Sesveta održao dane otvorenih vrata i Parents Kids day
PROMO

VAR d.o.o. iz Sesveta održao dane otvorenih vrata i Parents Kids day

VAR d.o.o. održao Dane otvorenih vrata, predstavivši Hyster 12-tonski viličar s Li-Ion baterijom. Događaj je spojio edukaciju, testiranja i umrežavanje za poslovne partnere
5 najčešćih online prevara za Black Friday i savjeti za zaštitu
PROMO

5 najčešćih online prevara za Black Friday i savjeti za zaštitu

Dok s uzbuđenjem čekate brojne Black Friday ponude, online prevaranti s nestrpljenjem očekuju nove žrtve koje će pridobiti svojim uvježbanim taktikama
Ivana Bekavac: Kreativna je kuhinja za sve, ne samo za profesionalce!
PROMO

Ivana Bekavac: Kreativna je kuhinja za sve, ne samo za profesionalce!

Ledo na još jednoj zabavnoj kulinarskoj radionici pokazao ovosezonske novitete, a chefica Ivana Bekavac otkrila sjajne recepte