Tijekom osmodnevnih praznika zabilježena su 474 milijuna domaćih putovanja, što je za 34% više nego lani. Turisti su u navedenom razdoblju potrošili gotovo 632,7 milijardi juana (oko 89 milijardi američkih dolara)
Povećana potrošnja tijekom Proljetnog festivala najavljuje uzlazni zamah kineskog turizma
Kineska Nova godina ili Proljetni festival najvažniji je i najdulji tradicionalni kineski praznik. Posvećen je obitelji, pa ne čudi što najviše stanovnika Kine putuje upravo u tom razdoblju.
Ove godine kineski novogodišnji praznici trajali su od 10. do 17. veljače, a tijekom tih osam dana zabilježena su 474 milijuna domaćih putovanja, što je za 34% više nego lani, objavilo je kinesko Ministarstvo kulture i turizma.
Turisti su u navedenom razdoblju potrošili gotovo 632,7 milijardi juana (oko 89 milijardi američkih dolara) na tuzemna putovanja, što je porast od 47% u odnosu na prošlu godinu. Prema podacima ministarstva, zabilježeno je 3,6 milijuna turističkih odlazaka i 3,23 milijuna dolazaka. Sporazum o ukidanju viza, prema kojem su putnici mogli uživati u boravku u bilo kojoj zemlji do 30 dana bez vize, sigurno je utjecao na dobre turističke statistike.
Tijekom praznika organizirano je 16.300 komercijalnih događanja diljem zemlje, 52% više nego lani. Nastupi su privukli više od 6,57 milijuna gledatelja, 78% više nego prethodne godine, priopćilo je ministarstvo.
Stručnjaci vjeruju da povećana turistička potrošnja tijekom Proljetnog festivala najavljuje uzlazni zamah u turističkom sektoru 2024. godine. Uz oporavak gospodarstva, ponovno uspostavljanje međunarodnih letova i relaksaciju viznog režima može se očekivati da će opseg domaće turističke potrošnje, kao i učestalost putovanja, nastaviti rasti u ovoj godini.
Eurospin poklanja: Samo 8.i 9. studenoga uz kupovinu iznad 30 € kupci dobivaju kišobran
Uz Mastercard osigurajte 25% povoljniji smještaj u Hotelu Zonar Zagreb
Iz Opatije upućeni zahtjevi ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a nadležnima