Fashion Box, kompanija u čijem je vlasništvu globalni modni brend Replay, doživjela je nevjerojatan poslovni i financijski uspjeh u protekloj godini. 2018. godinu uspješno su zaključili s 237,9 milijuna eura prihoda i EBITD-om 21,7 milijuna eura, što je povećanje od čak 21% u odnosu na proteklu godinu
Poslovni uspjeh jedne od najboljih modnih kompanija
Fashion Box je globalno orijentirana kompanija s čak 85% izvoznog prometa. U domeni strategijske ekspanzije kompanije te globalnog tržišnog pozicioniranja, Fashion Box je i prošle godine uspostavio suradnje na novim tržištima.
Svakako je bitno za napomenuti tržište Indije, gdje će u strateškom partnerstvu s Reliance Brands Limited tijekom sezone Proljeće-Ljeto 2019 biti otvorene dvije flagship prodavaonice u gradovima Delhi i Mumbai te nekoliko mono-brends i shop-in-shop prodavaonica u najprestižnijim trgovačkim centrima u Indiji.
Jednako tako raste prodaja na tržištu Japana, gdje brend kompanije Fashion Box raste kroz selektivnu distribuciju u glavnim trgovačkim kućama.
Matteo Sinigaglia, CEO Fashion Boxa, izjavio je: „Pozitivni rezultati 2018. godine nagrada su dugoročne strategije koja se temelji na stalnoj pažnji koja se posvećuje kvaliteti naših proizvoda i našoj sposobnosti generiranja stalnog toka inovativnih projekata. To ide ruku pod ruku s učinkovitom distribucijskom strategijom, koja se provodi izravno i kroz pažljivo odabrane partnere. Posebno ćemo težiti razvoju novih tržišta, zajedno s jačanjem postojećih, kako bismo nastavili s organskim i zdravim rastom.“
Na tržištu Istočne Europe, Fashion Box je u prosincu 2018. godine ostvario zajedničku suradnju s tvrtkom Fashion Company za distribuciju i prodaju odjeće, obuće te modnih dodataka na nekoliko tržišta Istočne Europe. Tako je tendencija do kraja godine ostvariti prodaju Replay proizvoda na tržištima Bosne i Hercegovine, Srbije, Kosova, Makedonije, Crne gore i Rumunjske te otvoriti 8 mono-brend prodavaonica.
Također, Fashion Box, veliku pažnju posvećuje unapređenjem i povećanjem poslovanja na tržištu Latinske Amerike, koje više nije samo težnja, već iznimno mjerljiva te operativna realnost.
Tako je Brazil s otvorenih 5 mono-brend i 2 outlet prodavaonice glavno tržište na području Latinske Amerike, a prate ga Kolumbija s otvorene 2 mono-brend prodavaonice te čak još 5 planiranih maloprodajnih prodavaonica do 2020. godine, koje će dodatno upotpuniti tržište uz postojeću te operativnu veleprodajnu distribuciju. Kolumbiju slijedi Paragvaj s dvije prodajne lokacije.
Na europskom tržištu Replay nastavlja svoj dvoznamenkasti organski rast prodaje, osobito na tržištima Sjeverne i Centralne Europe.
Tri lidera, tri priče uspjeha: Pobjednici ZŠEM-ovog Executive MBA Scholarship Competitiona
Ovaj neočekivani simptom raka crijeva ne smijete ignorirati
Vanga je prorekla sve, čak i kad će svijet završiti: Ovo su savjeti i upozorenja koja je ostavila...