U sklopu Case Study Competition natjecanja GRAWE poziva zainteresirane studente da osmisle digitalnu kampanju za paket osiguravajućih proizvoda za mlade
PoKRENI promjenu, jer promjena kreće od tebe!
Riječ je o vodećem regionalnom natjecanju u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva s kojim su se uključena poduzeća susrela ili predviđaju da će se susresti, a namijenjeno je proaktivnim studentima različitih interesa.
Na natjecanju sudjeluje velik broj studenata zahvaljujući poduzećima iz različitih gospodarskih grana te tematskoj širini njihovih poslovnih slučajeva. Poduzeća predlažu i zadaju temu, a studenti rješavaju prave poslovne slučajeve. Studenti tako dobivaju priliku pokazati svoja znanja, ideje i mogućnosti pred najboljim hrvatskim poduzećima kao potencijalnim budućim poslodavcima i mogućnost osvajanja nagrade. Natjecanje omogućuje poduzećima dobivanje kreativnih ideja te kontakt s potencijalnim budućim zaposlenicima.
GRAWE prvi puta sudjeluje u ovom natjecanju. Zadatak koji su postavili pred zainteresirane studente je osmisliti i kreirati digitalnu kampanju za paket osiguravajućih proizvoda za mlade i pratećih digitalnih aktivnosti te promotivnih materijala namijenjene pripadnicima mlađe populacije (18-25 g.). Cilj je senzibilizirati mlade na brojne rizike s kojima se u životu mogu susresti te kako brigu o njima mogu podijeliti s osiguravateljima te tako umanjiti neželjene posljedice. Mlađa populacija u pravilu zazire od osiguranja jer smatra da nema potrebe za njim, ne informira se o koristima osiguranja, smatra da je osiguranje dosadno i za „starije“ i najvećim djelom uopće ne razmišlja o osiguranju.
„Razvoj tehnologije i nove generacije zahtijevaju nove, svježe i kreativne pristupe i komunikaciju koje će potencijalnim korisnicima pružiti jedinstvena iskustva, educirati ih i zainteresirati za osiguranje“, izjavila je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela korporativnih komunikacija i marketinga u GRAWE-u prilikom predstavljanja zadatka. Naglasila je: „Ovom suradnjom želimo dati priliku studentima da steknu konkretno iskustvo te da osmisle kampanju namjenjenu njihovoj dobnoj skupini. Svjesni smo da je ovaj zadatak iznimno izazovan jer je riječ o specifičnoj usluzi, koja nije toliko atraktivna mladima, ali baš zato očekujemo da se s tim izazovom suoče oni najhrabriji i s nestrpljenjem očekujemo njihova rješenja.“
Prijave za sudjelovanje traju do 17. ožujka. Najbolje timove očekuju nagrade – 10.000 kuna za prvo mjesto, 5.000 za drugo i 3.000 kuna za treće mjesto. Uz novčane nagrade, studente očekuje i mogućnost prakse u GRAWE Hrvatska d.d.
Dodatne informacije:
eSTUDENT
VAR d.o.o. iz Sesveta održao dane otvorenih vrata i Parents Kids day
5 najčešćih online prevara za Black Friday i savjeti za zaštitu
Ivana Bekavac: Kreativna je kuhinja za sve, ne samo za profesionalce!