Radovi u tunelu Učka su u punom jeku, a po prvi put u Hrvatskoj je korištena tehnika inverzibilne ventilacije
Pogledajte kako napreduju radovi u jednom od najznačajnijih cestovnih tunela
U tijeku je betoniranje druge cijevi tunela Učka, uvođenje instalacija i opreme, nakon čega slijedi i asfaltiranje. Radovi na probijanju trajali su više od 2 godine, radnicima je trebalo ukupno 940 tona eksploziva kako bi probili cijev koja je dugačka 5630 m. Tijekom probijanja korištene su sigurnosne mjere za radnike poput formiranja trake za izvoz materijala i električnih vozila unutar tunela kako bi se smanjilo stvaranje ugljičnog dioksida. Po prvi put je korištena inverzibilna ventilacija koja je poput jedne zavjese skupljala sve otrovne plinove. Isisavanje plinova trajalo je 20 minuta, a istim putem upuhivao se svježi zrak.
Tunel Učka jedan je od najznačajnijih cestovnih tunela u Hrvatskoj kojim godišnje prođe 11 milijuna putnika. Svim građevinskim radovima na Istarskom ipsilonu, koncesionar BINA Istra želi izgraditi siguran tunel koji će ubrzati putovanja prema Istri iz drugih dijelova Hrvatske, ali i povećati sigurnost svih sudionika u prometu. Koncesionar je dosad uložio novac u nadzor, SOS sustave, komunikaciju, a sve kako bi uskladio sigurnost cijevi tunela Učka s EU direktivom.
„Nova cijev tunela Učka imat će 24 poprečna profila za evakuaciju korisnika u slučaju incidentnih situacija, svakih 250 metara po 1 prolaz omogućit će usklađenost s EU direktivom 2004. godine“, ističe Dario Silić, generalni direktor tvrtke BINA Istra.
Hrvatska dobila predstavnika u globalnom finalu natjecanja točenja i serviranja piva
1 sjajna ideja, 8 gradova i 50.000 ljudi koji danas malo bolje stoje!
Učinite digitalno upravljanje mirovinom mogućim