Obavijesti

Promo sadržaj

Podržimo CRVENE NOSOVE, za dječje osmjehe

Podržimo CRVENE NOSOVE, za dječje osmjehe

Kaufland poziva kupce da se pridruže božićnoj akciji i pomognu vratiti osmjehe na lica djece u bolnicama

Bliži se najljepše doba godine, blagdansko raspoloženje i vrijeme za obitelj i prijatelje, no i ove godine mnoga djeca taj period neće moći provesti u svojim domovima. Upravo zato, Kaufland je odlučio podržati rad udruge CRVENI NOSOVI, a kako bi se djeci u bolnicama barem malo olakšao tamošnji boravak.

„Svake godine želimo dodatno uljepšati blagdansko vrijeme i učiniti nešto dobro za cijelu zajednicu, posebice djecu. Upravo zato odlučili smo pomoći CRVENIM NOSOVIMA u njihovoj misiji vraćanja osmijeha na dječja lica. Njihov plemenit cilj u Kauflandu čvrsto podržavamo te vjerujemo kako će veliki broj kupaca sudjelovati u ovom donacijskom programu“, poručila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.

Misija CRVENIH NOSOVA klaunovadoktora je uz pomoć umjetnosti profesionalnog klauniranja, humora i smijeha vratiti ljudima u teškim i kriznim situacijama i okolnostima osjećaj radosti, sreće i optimizma.

„U Hrvatskoj neprekidno djelujemo više od trinaest godina zahvaljujući podršci naših donatora, građana i tvrtki. Upravo nas zato veseli suradnja s Kauflandom i mogućnost da ovim putem dobijemo podršku za svoj doprinos društvu. Iskreno smo zahvalni što Kaufland prepoznaje značaj financijske podrške udrugama, a Crvenim nosovima ova donacija pridonosi održivosti i redovitom provođenju misije donošenja osmijeha, radosti i nade onima kojima je najpotrebnija“, izjavila je Maja Rusan, voditeljica Odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije iz CRVENIH NOSOVA.

Kako sudjelovati?

U svojoj Kaufland Card aplikaciji aktiviraj kupon – a 50 bodova Kaufland će pretvoriti u 2 eura za udrugu CRVENI NOSOVI. Dovoljan je jedan klik kako bi se djeci u bolnicama uljepšao dan!

Dodatne informacije na kaufland.hr/djela Više o Kaufland Card programu vjernosti na: Kaufland Card | Kaufland

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot