Kaufland poziva kupce da se pridruže božićnoj akciji i pomognu vratiti osmjehe na lica djece u bolnicama
Podržimo CRVENE NOSOVE, za dječje osmjehe
Bliži se najljepše doba godine, blagdansko raspoloženje i vrijeme za obitelj i prijatelje, no i ove godine mnoga djeca taj period neće moći provesti u svojim domovima. Upravo zato, Kaufland je odlučio podržati rad udruge CRVENI NOSOVI, a kako bi se djeci u bolnicama barem malo olakšao tamošnji boravak.
„Svake godine želimo dodatno uljepšati blagdansko vrijeme i učiniti nešto dobro za cijelu zajednicu, posebice djecu. Upravo zato odlučili smo pomoći CRVENIM NOSOVIMA u njihovoj misiji vraćanja osmijeha na dječja lica. Njihov plemenit cilj u Kauflandu čvrsto podržavamo te vjerujemo kako će veliki broj kupaca sudjelovati u ovom donacijskom programu“, poručila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.
Misija CRVENIH NOSOVA klaunovadoktora je uz pomoć umjetnosti profesionalnog klauniranja, humora i smijeha vratiti ljudima u teškim i kriznim situacijama i okolnostima osjećaj radosti, sreće i optimizma.
„U Hrvatskoj neprekidno djelujemo više od trinaest godina zahvaljujući podršci naših donatora, građana i tvrtki. Upravo nas zato veseli suradnja s Kauflandom i mogućnost da ovim putem dobijemo podršku za svoj doprinos društvu. Iskreno smo zahvalni što Kaufland prepoznaje značaj financijske podrške udrugama, a Crvenim nosovima ova donacija pridonosi održivosti i redovitom provođenju misije donošenja osmijeha, radosti i nade onima kojima je najpotrebnija“, izjavila je Maja Rusan, voditeljica Odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije iz CRVENIH NOSOVA.
Kako sudjelovati?
U svojoj Kaufland Card aplikaciji aktiviraj kupon – a 50 bodova Kaufland će pretvoriti u 2 eura za udrugu CRVENI NOSOVI. Dovoljan je jedan klik kako bi se djeci u bolnicama uljepšao dan!
Dodatne informacije na kaufland.hr/djela Više o Kaufland Card programu vjernosti na: Kaufland Card | Kaufland
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
Peugeot je spreman za budućnost!