U sklopu kampanje „Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne“ socijalna pedagoginja Sonja Jarebica iz udruge „Ti si ok“ odgovara na pitanja roditelja o svemu što ih zanima o maloljetničkoj konzumaciji alkohola
Pitaj stručnjaka i saznaj sve što te zanima o odgoju tinejdžera
Tijekom listopada pokrenuto je novo izdanje kampanje „Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne“ koju provodi Grupacija proizvođača piva pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. Riječ je o nacionalnoj kampanji čiji je cilj podizanje svijesti javnosti, osobito trgovaca, ugostitelja te roditelja tinejdžera, o štetnosti maloljetničke konzumacije alkohola, a provodi se u suradnji s trgovačkim lancima u Hrvatskoj, uključujući Studenac, Konzum, Kaufland, METRO i SPAR.
Za roditelje je pripremljen novi prošireni online Vodič, dostupan na internetskoj stranici kampanje, koji će im pomoći u osnaživanju kompetencija i dati im odgovore na brojna pitanja – kako i kada razgovarati s djecom o temi alkohola, zašto su u prevenciji rizičnih ponašanja važne izvannastavne aktivnosti, ali i koji je najbolji odgojni stil i kako ga primijeniti.
Vodič donosi i interaktivan sadržaj, poput kviza kojim roditelji mogu otkriti koliko su im važni dodatni sadržaji djece tinejdžera, ali i ankete kojom mogu saznati koji odgojni stil njeguju.
Svi roditelji tinejdžera tijekom listopada mogu potpuno anonimno postaviti pitanje stručnjakinji, socijalnoj pedagoginji Sonji Jarebici, o temama vezanima uz odgoj i konzumaciju alkohola djece i mladih. Svoja pitanja mogu postaviti u nižem obrascu, a odgovori na najčešća pitanja bit će objavljeni na stranici kampanje tijekom studenog.
LAQO prvi u u industriji osiguranja napravio programatsku DOOH kampanju
Posjetite Zagreb u blagdansko vrijeme i iskoristite 20 posto popusta u Hotelu Zonar Zagreb
Sajmovi hrane i zdravog življenja: ulog za zdraviju budućnost