Obavijesti

Promo sadržaj

Ove će škole dobivati svježe voće i povrće iz Kauflanda

Ove će škole dobivati svježe voće i povrće iz Kauflanda

Više od 270 škola prijavilo se za projekt Kaufland škola voća i povrća, a danas su objavljeni pobjednici

Gotovo 80 tisuća glasova građana odlučilo je koje će škole iduće školske godine biti partnerske škole Kauflanda te koje su dobitnice donacije svježeg voća i povrća iz Kauflanda! Naime, u periodu od 2. do 21. svibnja svi su mogli dati svoj glas školi koju možda pohađa njima jako važan školarac te na taj način školi osigurati ovu vrijednu donaciju Kauflanda.

Naravno, radi se o projektu Kaufland škola voća i povrća – i to osmoj godini njegova provođenja, a do sada je školama diljem Hrvatske donirano preko 870 tona svježeg voća i povrća.

 

Podsjetimo, za svaku trgovinu Kauflanda u Hrvatskoj te logističko-distributivni centar odabrana je jedna partnerska osnovna škola, a dodatno je odabrano i 6 javnih ustanova koje se isključivo bave pružanjem osnovnoškolskog obrazovanja djeci s teškoćama u razvoju, kojima će njihova lokalna trgovina svaki tjedan tijekom cijele sljedeće školske godine donirati svježe voće i povrće.

„Ove su godine upravo naši sugrađani imali ključnu ulogu jer su svojim glasom mogli odabrati školu koju pohađa netko njima važan i tako i osigurati besplatno svježe voće i povrće u odabranu školu. Hvala ovim putem svima koji su sudjelovali i čestitke našim novim partnerskim školama! Ponosni smo što će i sljedeće školske godine 55 osnovnih škola diljem Hrvatske dobivati naše svježe voće i povrće svaki tjedan“, izjavila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija, Kaufland Hrvatska k. d.

Popis pobjedničkih škola za školsku godinu 2024./2025. možete pronaći na kaufland.hr/skolavip

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot