Obavijesti

Promo sadržaj

Opet u akciji s vatrogascima, ovaj puta dobrotvornoj

Opet u akciji s vatrogascima, ovaj puta dobrotvornoj

Kaufland će ususret Božiću s ukupno 50 000 eura podržati 50 humanitarnih udruga koje su predložili dobrovoljni vatrogasci, a odabrat će ih kupci

Bliži nam se za mnoge najljepše doba godine i tim povodom Kaufland pokreće još jednu plemenitu inicijativu kako bi Božić ove godine dodatno zasjao onima kojima je to najpotrebnije.  

Kaufland je u svibnju ove godine pokrenuo kampanju Bez oklijevanja u sklopu koje je svojim trgovinama pridružio i s 250 000 eura podržao 50 DVD-a, a ovog puta upravo u suradnji s dobrovoljnim vatrogascima podržat će po jednu humanitarnu udrugu te ukupno donirati 50 000 eura. 

Naime, dobrovoljna vatrogasna društva predstavljaju važan dio zajednica u kojima djeluju, najbolje prepoznajući njihove potrebe. Njihova uključenost jamči kako će sredstva biti usmjerena upravo onim udrugama kojima je podrška najpotrebnija. Upravo je zato zadatak vatrogasaca bio predložiti po dvije humanitarne udruge, a koje će dobiti financijsku podršku, odlučit će sami kupci. Tako je Kaufland  osigurao transparentnost, ali i potaknuo  same zajednice na angažman.  

Kupci će putem Kaufland Card mobilne aplikacije odabirom kupona svaki tjedan sve do Božića moći dati svoj glas za pojedinu udrugu. Od ukupno 100 udruga koje su prijavili vatrogasci, 50 udruga s najvećim brojem dodijeljenih kupona Kaufland će donirati novčana sredstva u iznosu od po 1000 eura, dok će preostalih 50 udruga moći obaviti kupnju u Kaufland trgovinama u iznosu od 100 eura.  

Ovom božićnom inicijativom Kaufland je još jednom pronašao način kako produbiti suradnju s dobrovoljnim vatrogasnim društvima, omogućiti podršku lokalnim udrugama i organizacijama te dodatno potvrditi svoj položaj odgovornog partnera zajednice u kojoj posluje. 

Više o božićnoj akciji možete pronaći na Opet u akciji, ovaj puta dobrotvornoj | Kaufland

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot